Μπορεί η πρώτη ματιά στις επιφάνειες του συγκεκριμένου πρωτοτύπου που ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε σε μία από τις 154 στροφές του Nurburgring, να φέρνει στο μυαλό στην S-Class Coupe, ωστόσο, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, οι οποίες επιβεβαιώνονται από μια πιο προσεκτική παρατήρηση, πρόκειται για μια τροποποιημένη, κοντύτερη εκδοχή της η οποία φροντίζει να «κρύψει» επιμελώς την πρώτη εμφάνιση της νέας SL, ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου.

Αν και η άφιξη της νέας γενιάς του ιστορικού roadster της Mercedes-Benz με τα 60+ χρόνια πίσω του, δεν αναμένεται πριν το 2018, οι συγκεκριμένες λήψεις του φωτογραφικού φακού σηματοδοτούν την έναρξη του κύκλου διαδοχής της SL.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, αφετηρία για το γερμανικό roadster θα αποτελέσει μια νέα αρχιτεκτονική η οποία θα ακολουθήσει το ίδιο σκεπτικό με τις πλατφόρμες MRA και MFA που φιλοξενούν σήμερα τα «μικρά» και τα μεγαλύτερα μοντέλα νέας γενιάς της γερμανικής φίρμας, με κύρια χαρακτηριστικά την υψηλή περιεκτικότητα σε αλουμίνιο και την ευελιξία σε ό,τι αφορά την παραμετροποίηση ως προς τις τεχνολογικές δυνατότητες και επιλογές που μπορούν να προσφέρουν.

Έτσι, η νέα αρχιτεκτονική με τα διακριτικά MSA που εξελίσσεται από την Mercedes-Benz θα αποτελέσει αφετηρία τόσο για την SL όσο και για την μικρότερη SLC σε δύο παραλλαγές με διαφορετικό μεταξόνιο και αρκετή ευελιξία προκειμένου η SL να διατηρήσει την θέση της στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας των roadster, διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές με την σφραγίδα της γερμανικής φίρμας.

Ένα άλλο στοιχείο στο οποίο αναμένεται να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην SL είναι η ενίσχυση της αποδοτικότητάς της η οποία συνεπικουρούμενου του χαμηλότερου βάρους του συνόλου χάρη στην νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να είναι εντυπωσιακή για την κατηγορία του μοντέλου.

Υπό το σκεπτικό της ενισχυμένης αποδοτικότητας και ενός συνολικά χαμηλότερου βάρους η νέα γενιά της SL φέρεται επίσης να εγκαταλείπει την μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και τον πολύπλοκο μηχανισμό της προς όφελος μιας ηλεκτρικά αναδιπλούμενης υφασμάτινης.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αν και ακόμα είναι πολύ νωρίς δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μηχανικών συνόλων από την κορυφή της γκάμας των Γερμανών, χωρίς να αποκλείεται και μια υβριδική έκδοση για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.

AUTOMEDIA