H γερμανική φίρμα με αφετηρία την τεχνολογική πληρότητα των συστημάτων ημι-αυτόνομης οδήγησης της E-Class, εξελίσσει μια νέα, έξυπνη εφαρμογή η οποία αξιοποιώντας τις δυνατότητες τoυ πλήθους αισθητήρων θα είναι σε θέση να καταγράφει τις κενές θέσεις parking και να τις «μεταδίδει» στα υπόλοιπα αυτοκίνητα της φίρμας που βρίσκονται στην περιοχή.

Η εφαρμογή η οποία βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη με την τεχνολογική συμμετοχή της Bosch σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα στους δρόμους της Στουτγάρδης, έγκειται στο απλό σκεπτικό καταγραφής των κενών θέσεων στάθμευσης τις οποίες ο οδηγός προσπερνά και δεν ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει και τις οποίες το αυτοκίνητο καταγράφει με την συνδρομή των αισθητήρων του υπολογίζοντας αυτομάτως τις διαστάσεις τους και το κατά πόσο μπορούν να φιλοξενήσουν τις γενναιόδωρες επιφάνειες μιας Ε-Class.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι αισθητήρες της E-Class μπορούν να καταγράφουν τις κενές θέσεις στάθμευσης σε ταχύτητες έως και 55 χλμ./ώρα. Ο στόχος είναι η δημιουργία ενός ψηφιακού χάρτη με κενές θέσεις parking τον οποίο το αυτοκίνητο θα αναμεταδίδει στα υπόλοιπα αυτοκίνητα της περιοχής με βάση το στίγμα του κάθε αυτοκινήτου, διευκολύνοντας τους οδηγούς στην αέναη αναζήτηση parking στις μεγάλες πόλεις.

«Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της Mercedes-Benz είναι διασυνδεδεμένα. Aν ένα αυτοκίνητο έχει και τους απαραίτητους αισθητήρες, είναι λογικό και να επιχειρήσουμε να αξιοποιήσουμε τα δεδομένα που προκύπτουν από τη λειτουργία τους προκειμένου να εξοικονομήσουμε χρόνο στους οδηγούς, συνδράμοντάς τους στην αναζήτηση μιας θέσης στάθμευσης», σημείωσε ο Sajjad Kahn επικεφαλής εξέλιξης ψηφιακών συστημάτων και κινητικότητας της Mercedes-Benz Cars.

auto.in.gr