Μετά από μια σειρά πολυάριθμων teaser και διαρροών η τσεχική φίρμα αποκάλυψε και επισήμως, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την 1η Σεπτεμβρίου στο Βερολίνο, το πρώτο της επταθέσιο SUV, Kodiaq.

Με μήκος 4,7 μέτρων, το Kodiaq υπόσχεται ποιότητα εσωτερικού αντίστοιχη του Superb σε ένα ακόμα «ισχυρότερο μείγμα» ευρυχωρίας και πρακτικότητας που στην περίπτωση του νέου SUV ανεβαίνει επίπεδο, προσφέροντας εντυπωσιακά μεγέθη ακόμα και για τα δεδομένα της Skoda.

Για του λόγου το αληθές, η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ ξεκινά από τα 720 και φτάνει έως τα 2.065 λίτρα ενώ όπως, σημειώνει η τσεχική φίρμα, με την αναδίπλωση των καθισμάτων μπορούν να φιλοξενηθούν αντικείμενα μήκους έως και 2,8 μέτρων.

Στις περγαμηνές χρηστικότητας του Kodiaq, αξίζει να συμυπολογίσει κανείς την προαιρετική επιλογή μιας ηλεκτρικής θύρας πορτ μπαγκάζ, αλλά και την εντυπωσιακή δυνατότητα ρυμούλκησης 2,5 τόνων στην τετρακίνητη έκδοση TDI 2.0 με το κιβώτιο DSG.

Εκτός από τις περγαμηνές ευρυχωρίας του εσωτερικού, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ποιότητα των υλικών και στη συναρμογή τους, αλλά και στον τεχνολογικό εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει τρεις επιλογές για σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Στην έκδοση βασικού εξοπλισμού επίκεντρο του infotainment Bolero αποτελεί οθόνη 6,5 ιντσών με λειτουργικά SmartLink, Android Auto και Αpple CarPlay.

Ενδιάμεση επιλογή αποτελεί το σύστημα Amundsen με οθόνη 8,0 ιντσών το οποίο προσφέρει επιπλέον σύστημα πλοήγησης αλλά και μια νέα λειτουργικότητα για την off-road μετακίνηση.

H ακριβότερη επιλογή infotainment, Columbus, προσθέτει στα παραπάνω μεγαλύτερη οθόνη 8,0 ιντσών, flash χωρητικότητας 64 GB, σύνδεση στο δίκτυο μέσω LTE και WLAN hotspot.

Σε επίπεδο κινητήρων, επιβεβαιώθηκε η συνηθισμένη πληθώρα επιλογών που συνεπάγεται η ευελιξία της αρχιτεκτονικής MQB του ομίλου VW όπου και βασίζεται το νέο SUV.

Έτσι, τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση θα εξοπλίζει TSI 1,4 λίτρων με απόδοση 125 ίππων και 200 Nm ροπής, ενώ ο ίδιος κινητήρας θα διατίθεται και σε ισχυρότερη εκδοχή με 150 ίππους και 250 Nm ροπής η οποία συνδυάζεται με σύστημα αδρανοποίησης των μισών κυλίνδρων, αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Ψηλότερα στις επιλογές βενζίνης θα βρεθεί ο δίλιτρος TSI με ισχύ 180 ίππων και 320 Nm ροπής. Επί του παρόντος, η Skoda δεν έχει ανακοινώσει τον ισχυρότερο δίλιτρο TSI των 280 που εξοπλίζει το Superb, ωστόσο προφανώς επιφυλάσσεται για το μέλλον.

Εφαλτήριο για τις diesel επιλογές αποτελεί ο TDI 2,0 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 150 ίππων και 340 Νm ροπής ενώ ο ίδιος κινητήρας θα εξοπλίζει και την κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση με ισχύ 190 ίππων.

Αναλόγως με την επιλογή κινητήρα το Kodiaq είναι διαθέσιμο σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη έξι ή επτά σχέσεων.

Σε επίπεδο εξοπλισμού το Kodiaq υπόσχεται ανάλογες επιλογές με το Sυperb συμπεριλαμβάνοντας στον εξοπλισμό του στοιχεία όπως το ενεργό cruise control, σύστημα ειδοποίησης του οδηγού σε περίπτωση παρέκκλισης απο την πορεία του σε συνδυασμό με σύστημα αυτόματης πέδησης. Επιπλέον, το επταθέσιο SUV διαθέτει σύστημα περιμετρικής όρασης το οποίο αποτελείται από κάμερες τοποθετημένες στο μπροστινό, στο πίσω τμήνα και στους καθρέπτες και το οποίο αποτελεί πρωτιά για την Skoda.

auto.in.gr