Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
VW Polo SUV 2018:  Η νέα διάσταση της περιπέτειας
Το νέο μικρότερο SUV της VW θα επιχειρήσει να κλέψει τις εντυπώσεις -και μερίδιο αγοράς- από την ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των compact crossover επενδύοντας στο συνδυασμό supermini προσιτότητας και αίσθησης μεγαλύτερου αυτοκινήτου με την τεχνολογική σφραγίδα της VW

VW Polo SUV 2018: Η νέα διάσταση της περιπέτειας

Η γερμανική φίρμα θα εκμεταλλευτεί την ευελιξία της αρχιτεκτονικής όπου θα βασιστεί το νέο Polo, υλοποιώντας μια υπόσχεση που έχει δώσει εδώ και καιρό για ένα νέο SUV στη βάση της γκάμας το οποίο θα μοιραστεί πολλά κοινά στοιχεία με την νέα γενιά του γερμανικού supermini.

Η γερμανική φίρμα έχει αφήσει να εννοηθεί από το 2012 με το Taigun Concept ότι προτίθεται να εμπλουτίσει την γκάμα των SUV μοντέλων της με μια μικρότερη πρόταση.

Αν και το Taigun δεν πέρασε στην παραγωγή πολύ απλά διότι ήταν πολύ «κοντό» η VW δεν εγκατέλειψε τα σχέδια της και πλέον το μικρότερο SUV της γκάμας, έχει ήδη δώσει το στίγμα του ως δοκιμαστικό υπό εξέλιξη πρωτότυπο.

Με αφετηρία την ευέλικτη αρχιτεκτονική MQB το νέο crossover της VW θα επωφεληθεί από το πλούσιο οπλοστάσιο του ομίλου σε επίπεδο κινητήρων υιοθετώντας, αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενα σύνολα και διαθέτοντας πολλά κοινά στοιχεία με την νέα γενιά του Polo.

Στη βάση της γκάμας αναμένεται να τοποθετηθεί ένας τρικύλινδρος TSI 999 κ.εκ. ο οποίος θα εφοδιάσει επίσης και την νέα γενιά του supermini της VW, ενώ η «συνέχεια» στην γκάμα θα δοθεί με τετρακύλινδρους κινητήρες 1,5 λίτρου οι οποίοι αναμένεται να αντικαταστήσουν τους κινητήρες 1,4 λίτρων.

Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί στον τεχνολογικό εξοπλισμό και στα παντός είδους gadget τα οποία σύμφωνα με την στρατηγική της φίρμας θα είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρα.

Πολλά από τα στοιχεία θα είναι κοινά τόσο με το νέο Polo όσο και με το νέο VW Golf, συμβάλλοντας σε κάθε περίπτωση στη δημιουργία αίσθησης αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας σύμφωνα με την συνήθη τακτική των Γερμανών.

Αυτό που ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει για το νέο μικρότερο SUV της γκάμας της VW είναι το κατά πόσο η τετρακίνηση θα αποτελέσει μέρος των επιλογών του, ή η VW θα επιλέξει την κίνηση στους δύο τροχούς για την πλειονότητα των εκδόσεων στο όνομα της προσιτότητας.

AUTOMEDIA

Only in

Αχίλλειος πτέρνα της οικονομίας το μεγάλο και επίμονο έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών

«Αγκάθι» για την ελληνική οικονομία το έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών. Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος και του Κέντρου Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024