Η νέα δεύτερη γενιά της ναυαρχίδας της Opel μπαίνει στο τελικό στάδιο εξέλιξής της, δίνοντας μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησης των νέων της χαρακτηριστικών από τα πεδία δοκιμών.

Αν και το καμουφλάζ εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του δοκιμαστικού πρωτοτύπου, είναι σαφές ότι το νέο Insignia θα επιχειρήσει να υιοθετήσει μια δυναμικότερη και κομψότερη εικόνα, αντλώντας αισθητικές επιρροές από το Monza Concept που η γερμανική φίρμα παρουσίασε το 2013 αλλά και, κατά τα φαινόμενα, διαφοροποιώντας την χάραξη της οροφής προς όφελος μιας πιο δυναμικής σιλουέτας που φλερτάρει με τα coupe.

Ανεξαρτήτως αισθητικής, το γεγονός είναι ότι το νέο Insignia θα είναι πιο ευρύχωρο με τη συνδρομή και ενός μεγαλύτερου κατά 4,0 εκατοστά μεταξονίου και την αύξηση του μήκους του η οποία φημολογείται ότι θα ξεπεράσει τα 10 εκατοστά.

Παράλληλα το νέο Insignia θα είναι και πρακτικότερο μιας και η αύξηση του όγκου του πορτ μπαγκάζ αναμένεται γενναιόδωρη.

Χρηστικότερη θα είναι και η πρόσβαση στο χώρο αποσκευών μιας και η Opel φαίνεται να έχει προκρίνει μια hatchback λογικής πέμπτη θύρα έναντι μιας παραδοσιακής «τετράθυρης» σχεδίασης.

Παρά την ενίσχυση του διπτύχου ευρυχωρίας-πρακτικότητας το νέο Insignia θα είναι παράλληλα και ελαφρύτερο χάρη σε μια νέα αρχιτεκτονική η οποία σε συνδυασμό με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου αναμένεται να περιορίσει το βάρος του έως και κατά 200 κιλά.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες στη βάση του νέου Insignia αναμένεται να τοποθετηθεί ένας τρικύλινδρος turbo 1,0 λίτρου με αποδοτικότερους τετρακύλινδρους να συμπληρώνουν το βενζινοκίνητο ρόστερ. Στις επιλογές πετρελαίου, αναμένεται να συμπεριληφθεί ένας νέας γενιάς bi-turbo diesel ισχύος 160 ίππων.

AUTOMEDIA