Η γερμανική φίρμα έχει αφήσει να εννοηθεί από το 2012 με το Taigun Concept ότι προτίθεται να εμπλουτίσει την γκάμα των SUV μοντέλων της με μια μικρότερη πρόταση.

Αν και το Taigun δεν πέρασε στην παραγωγή πολύ απλά διότι ήταν πολύ «κοντό» η VW δεν εγκατέλειψε τα σχέδια της και πλέον το μικρότερο SUV της γκάμας δοκιμάζει την τύχη του στα πεδία δοκιμών.

Με αφετηρία την ευέλικτη αρχιτεκτονική MQB το νέο crossover της VW θα επωφεληθεί από το πλούσιο οπλοστάσιο του ομίλου σε επίπεδο κινητήρων υιοθετώντας, αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενα σύνολα και διαθέτοντας πολλά κοινά στοιχεία με την νέα γενιά του Polo.

Στη βάση της γκάμας αναμένεται να τοποθετηθεί ένας τρικύλινδρος TSI 999 κ.εκ. ο οποίος θα εφοδιάσει επίσης και την νέα γενιά του supermini της VW, ενώ η «συνέχεια» στην γκάμα θα δοθεί με τετρακύλινδρους κινητήρες 1,5 λίτρου οι οποίοι αναμένεται να αντικαταστήσουν τους κινητήρες 1,4 λίτρων.

Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί στον τεχνολογικό εξοπλισμό και στα παντός είδους gadget τα οποία σύμφωνα με την στρατηγική της φίρμας θα είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρα.

Πολλά από τα στοιχεία θα είναι κοινά τόσο με το νέο Polo όσο και με το νέο VW Golf, συμβάλλοντας σε κάθε περίπτωση στη δημιουργία αίσθησης αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας σύμφωνα με την συνήθη τακτική των Γερμανών.

Αυτό που ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει για το νέο μικρότερο SUV της γκάμας της VW είναι το κατά πόσο η τετρακίνηση θα αποτελέσει μέρος των επιλογών του, ή η VW θα επιλέξει την κίνηση στους δύο τροχούς για την πλειονότητα των εκδόσεων στο όνομα της προσιτότητας.

AUTOMEDIA