Το ιαπωνικό μοντέλο μετράει πλέον αντίστροφα για την νέα γενιά του η οποία θα παρουσιαστεί στη διεθνή έκθεση του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο, διαθέτοντας ένα σύνολο πολύ διαφορετικών και βελτιωμένων χαρακτηριστικών σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Ριζική θα είναι η διαφοροποίηση σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή του η οποία θα είναι τολμηρότερη προς όφελος μιας πιο αιχμηρής εμφάνισης η οποία θα αντλήσει επιρροές από το Sway Concept το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση της Γενεύης ενώ αυξημένες προς κάθε κατεύθυνση θα είναι και οι διαστάσεις του.

Νέα θα είναι και η αρχιτεκτονική όπου θα βασίζεται το Micra η οποία χάρη στην πιο ευέλικτη διάταξή της, συνεπικουρούμενων των μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεών του, θα του εξασφαλίσει περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, αναβαθμίζοντας παράλληλα επί το δυναμικότερο και τα οδικά χαρακτηριστικά του.

Εκτός από τα νέα χαρακτηριστικά του ως αυτοκινήτου, καινούριο θα είναι και το εργοστάσιο που θα αναλάβει την παραγωγή του καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η νέα γενιά του μοντέλου θα κατασκευάζεται πλέον σε γαλλικό έδαφος και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Renault στο Flins, αντί του ινδικού όπου κατασκευαζόταν η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό εκτός από τη δεδομένη περισσότερη ευρυχωρία σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται η σημαντική αναβάθμιση των προδιαγραφών ποιότητας προς κάθε κατεύθυνση, με στελέχη της Nissan να έχουν ήδη αναφέρει ότι το νέο Micra θα είναι «σχεδόν αγνώριστο» χάρη στα ποιοτικότερα υλικά και προσθήκη σύγχρονων τεχνολογιών μεταξύ των οποίων αναμένεται να βρεθεί και η τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης των Ιαπώνων.

Σε επίπεδο κινητήρων, το ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται να επωφεληθεί από το οπλοστάσιο του ομίλου Renault-Nissan περιλαμβάνοντας στις επιλογές turbo τρικύλινδρο 1,0 λίτρου και diesel 1,5 λίτρου στη βάση της γκάμας ενώ στην κορυφή αναμένεται να βρεθεί κινητήρας 1,6 λίτρου 190 ίππων.

Auto Express