Η Alphabet, η μητρική της Google, ανακοίνωσε έσοδα αυξημένα κατά 21,3% στα 21,5 δισ. δολάρια (19,35 δισ. ευρώ) για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου 2016. Τα κέρδη της αυξήθηκαν στα 4,88 δισ. (4,4 δισ. ευρώ) από τα 3,93 δισ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Μετά την ανακοίνωση αυτών των αποτελεσμάτων, οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν αύξηση κατά 6,5 ποσοστιαίες μονάδες στα 816 δολάρια (€ 734,41).

Τα θετικά αποτελέσματα θεωρούνται απόδειξη της επιτυχούς προσπάθειας της Google να αυξήσει τα διαφημιστικά έσοδά της από την προβολή διαφημίσεων σε smartphone και tablet, όταν η ισχύς της βασιζόταν κυρίως στις διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζητήσεων από το desktop, σχολιάζουν στο Reuters οικονομικοί αναλυτές.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Σαντάρ Πιτσάι απέδωσε τα αυξημένα κέρδη στην άνοδο των προβεβλημένων διαφημίσεων σε βίντεο στο YouTube του 1 δισ. χρηστών, αποτέλεσμα των πιο επιτυχημένων προτάσεων για τα «προτεινόμενα βίντεο» που προκύπτουν με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης.

Η Facebook Inc. είχε προηγουμένως ανακοινώσει αύξηση 63% των εσόδων της από τη διαφήμιση, αυξάνοντας ταυτόχρονα την πίεση στην Google να την ανταγωνιστεί σθεναρά.

Τα έσοδα της Google από διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 19,5% στα 19,14 δισ. δολάρια. Τα κλικ σε παραπομπές σε δικτυακούς τόπους χορηγών αυξήθηκαν κατά 29% -για τα paid clicks οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο εάν ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμιση.

Τα έσοδα της Alphabet από τα άλλα τμήματά της («Other Bets») αυξήθηκαν κατά 150% στα 185 εκατομμύρια δολάρια, με λειτουργικές ζημίες 859 εκατομμυρίων. Στα άλλα τμήματα περιλαμβάνονται το Google Fiber, τα προϊόντα οικιακού αυτοματισμού Nest, τα αυτόνομα οχήματα και το ερευνητικό Google Χ.

Reuters,tech.in.gr