Το κορυφαίο sedan μοντέλο της Lexus προετοιμάζει την νέα γενιά του με φόντο την καυτή έρημο βάζοντας στόχο να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων που έχει θέσει ο ιδιαίτερα εξελιγμένος γερμανικός ανταγωνισμός, όπως δείχνουν τα πρόσφατα παραδείγματα των Mercedes-Benz S-Class, BMW Σειράς 7 αλλά και οι πρώτες πληροφορίες για το «αυτόνομο» επερχόμενο Audi A8.

Με δεδομένα τα «συστατικά» που ορίζουν πλέον την συγκεκριμένη κατηγορία, το νέο LS θα διαφέρει ριζικά από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, εστιάζοντας σε ένα μείγμα αιχμηρής εμφάνισης και ενός τεχνολογικά υψηλού προφίλ με τη συνδρομή του υδρογόνου και μιας αντίστοιχης έκδοσης με τεχνολογία από το Toyota Mirai σε μια βελτιωμένη εκδοχή.

Αναλυτικότερα, αν και το παρόν πρωτότυπο δεν αποκαλύπτει τίποτα σε ό,τι αφορά την τελική σχεδίαση του μοντέλου, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι η έκδοση παραγωγής θα αντλήσει επιρροές από το LF-LC Concept το οποίο παρουσιάστηκε στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς στην έκθεση του Τόκυο.

Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στην τεχνολογία από την οποία θα επωφεληθούν οι ιδιοκτήτες του, ενώ η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη προαναγγείλει τον εξοπλισμό του με ό,τι πιο προηγμένο υπάρχει σε συστήματα υποβοήθησης τα οποία θα συνδυαστούν και με σύστημα «car to car communication» προς όφελος της άνεσης και της ασφάλειας.

Στο ίδιο προηγμένο μοτίβο θα κινηθούν και τα gadget με το νέο LS να προσφέρει όλα τα τεχνολογικά εργαλεία και τις εκκεντρικότητες, όπως π.χ. τη δυνατότητα εκτέλεσης λειτουργιών περιφερειακών συστημάτων με νεύματα που επιβάλλει η πολυτελής κατηγορία του.

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, το LS θα βασιστεί στην νέα πισωκίνητη πλατφόρμα της Lexus η οποία συστήθηκε από το LC Coupe, ενώ θα περιλαμβάνει στις επιλογές του και τετρακίνηση.

Σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρα εκτός από την νέα έκδοση με τεχνολογία κυψελών καυσίμου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία πανίσχυρων V8 συμβατικών βενζινοκινητήρων αλλά και υβριδικού συνόλου το οποίο θα αξιοποιεί V6 βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ, προσφέροντας περισσότερη αποδοτικότητα.

AUTOMEDIA