Την πρωτιά της κατηγορίας του απέσπασε το κορυφαίο premium SUV της σουηδικής φίρμας για το πρώτο μισό της χρονιάς στην εγχώρια αγορά, κερδίζοντας μια θέση μεταξύ των best-sellers της αγοράς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016, στην εγχώρια αγορά διατέθηκαν συνολικά 113 XC90, αριθμός που αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς 44,3% για το σουηδικό SUV σε σε μία κατηγορία που, παρά τις ελάχιστα ευνοϊκές προβλέψεις, έχει καταγράψει από την αρχή της χρονιάς συνολικά 255 πωλήσεις.

Υπενθυμίζεται ότι τo XC90 είναι το πρώτο μέλος της νέας σειράς 90 της Volvo, το οποίο εκτός από εισαγωγικό κεφάλαιο των 90αριών ανέλαβε να συστήσει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας.

Με συνολικές πωλήσεις 84.532 μονάδων, περίπου ένα χρόνο μετά από την εκκίνηση της εμπορικής του πορείας το XC90 το οποίο κατασκευάζεται στο Torslanda έχει ξεπεράσει κατά πολύ κάθε προσδοκία της Volvo, οδηγώντας τη σουηδική φίρμα στην αύξηση των ρυθμών παραγωγής του στο όριο της δυναμικότητας του εργοστασίου.

Ως αποτέλεσμα το νέο XC90 έχει σημαντικό μερίδιο στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2016, που ανακοίνωσε προσφάτως η Volvo Cars και σύμφωνα με τα οποία η σουηδική φίρμα υπερτριπλασίασε τα λειτουργικά της κέρδη για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016, με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους σε 6,7%, από 2,2% το αντίστοιχο διάστημα την προηγούμενη χρονιά.

Αντίστοιχα υψηλές είναι και οι προσδοκίες για τα επόμενα μέλη της σειράς 90, τo τετράθυρο S90 και το πρακτικότερο V90, τα οποία ξεκίνησαν προσφάτως την εμπορική τους πορεία και είναι διαθέσιμα προς παραγγελία.

auto.in.gr