Η ανανεωμένη εκδοχή της 911 έχει ήδη πάρει μια θέση στις ανά τον κόσμο αντιπροσωπείες της φίρμας στην πλειονότητα των εκδόσεών της και πλέον η Porsche στρέφει το βλέμμα της στην εξέλιξη των μοντέλων που κατά κάποιο τρόπο βρίσκονται στην κορυφή της «τροφικής αλυσίδας» του μοντέλου –και όχι μόνο- με δεδομένη και την θέση του γερμανικού sportscar στο πάνθεον της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Κάπως έτσι, ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε στο ταιριαστό περιβάλλον του «Ring» την ανανεωμένη εκδοχή της έκδοσης GΤ2, η ταχύτητα της οποίας καθώς ελισσόταν στις 154 στροφές της γερμανικής πίστας, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, προϊδεάζει για νέα ρεκόρ στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης.

Όπως και να έχει με το μέλλον της ως έκδοσης παραγωγής, επί του παρόντος, η 911 GT2 παρά το καμουφλάζ που τη βαρύνει, φέρει προφανώς επιρροές από την αγωνιστική 911 GT3 RS ιδίως αν κοιτάξει κανείς τις αναλογίες του αμαξώματος με τους διογκωμένους θόλους και το μπροστινό τμήμα, ενώ διαθέτει και ορισμένα επιπλέον αεροδυναμικά στοιχεία όπως τα νέα ανθρακονημάτινα πτερύγια στις άκρες του προφυλακτήρα και το ακόμα πιο θηριώδες splitter.

Την αεροδυναμική αναβάθμιση συμπληρώνει η νέα και κάθε άλλο παρά διακριτική πτέρυγα του πίσω τμήματος και ο ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης, στοιχεία τα οποία θα φροντίσουν να διατηρήσουν την νέα 911 GT2 «καρφωμένη» στο έδαφος με δεδομένο ότι όπως συνηθίζεται η ανανέωση του μοντέλου προβλέπει και αύξηση ισχύος.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για το πού θα σταματήσει το μέγεθος ισχύος της νέας GT2, πληροφορίες αναφέρουν ότι θα προσεγγίσει τους 600 ίππους χάρη σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του διπλά υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 3,8 λίτρων που ήδη εξοπλίζει τις εκδόσεις Turbo της 911.

Ανεξαρτήτως του… τελικού ύψους της ισχύος της και της ροπής, αυτή θα εξακολουθήσει να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με ό,τι αυτό συνεπάγεται, για την εκρηκτική προσωπικότητα της έκδοσης.

Για όλους τους παραπάνω λόγους η Porsche μελετά το ενδεχόμενο να συμπληρώσει το τεχνολογικό παλμαρέ της με την παρουσία του συστήματος τετραδιεύθυνσης το οποία θα αναλάβει να διευκολύνει τη διαχείριση της θηριώδους ισχύος.

Στην ίδια κατεύθυνση στοχεύουν και τα semi-slick ελαστικά της Michelin με τα οποία φαίνεται να εξοπλίζεται το δοκιμαστικό πρωτότυπο.

Όπως και να έχει το σίγουρο είναι ότι η Porsche δεν θα κρατήσει για πολύ κλειστά τα χαρτιά της με δεδομένο ότι η πρεμιέρα της αναμένεται να φιλοξενηθεί στην διεθνή έκθεση του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο.

AUTOMEDIA