Το ιαπωνικό μοντέλο ετοιμάζει την νέα γενιά του με φόντο τον ευρωπαϊκό νότο και ορίζοντα τη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι τον προσεχή Οκτώβριο όπου και θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Παρά το επιμελές και σε ως ένα σημείο παραμορφωτικό, καμουφλάζ των μηχανικών της Nissan είναι σαφές ότι το νέο Micra θα ακολουθήσει κατά γράμμα τις αιχμηρές αισθητικές επιταγές που εισήγαγε το Sway Concept πριν ένα χρόνο, μεταβάλλοντας ριζικά την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του.

Εκτός από την νέα αισθητική κατεύθυνση το Micra αναμένεται να αυξήσει και τις διαστάσεις του στοιχείο που θα το κατατάξει και επισήμως στα supermini.

Νέα θα είναι και η αρχιτεκτονική όπου θα βασίζεται το Micra η οποία χάρη στην πιο ευέλικτη διάταξή της, συνεπικουρούμενων των μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεών του, θα του εξασφαλίσει περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, αναβαθμίζοντας παράλληλα επί το δυναμικότερο και τα οδικά χαρακτηριστικά του.

Εκτός από τα νέα χαρακτηριστικά του ως αυτοκινήτου, καινούριο θα είναι και το εργοστάσιο που θα αναλάβει την παραγωγή του καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η νέα γενιά του μοντέλου θα κατασκευάζεται πλέον σε γαλλικό έδαφος και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Renault στο Flins, αντί του ινδικού όπου κατασκευαζόταν η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό εκτός από τη δεδομένη περισσότερη ευρυχωρία σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται η σημαντική αναβάθμιση των προδιαγραφών ποιότητας προς κάθε κατεύθυνση, με στελέχη της Nissan να έχουν ήδη αναφέρει ότι το νέο Micra θα είναι «σχεδόν αγνώριστο» χάρη στα ποιοτικότερα υλικά και προσθήκη σύγχρονων τεχνολογιών μεταξύ των οποίων αναμένεται να βρεθεί και η τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης των Ιαπώνων.

Σε επίπεδο κινητήρων, το ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται να επωφεληθεί από το οπλοστάσιο του ομίλου Renault-Nissan περιλαμβάνοντας στις επιλογές του τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι θα βελτιώσουν τη σχέση αποδοτικότητας-ισχύος του μοντέλου.

AUTOMEDIA