Το ανανεωμένο γαλλικό crossover ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά όπου θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1,2 και 1,6 λίτρων αντίστοιχα, σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος από 82 έως 130 ίππους και σε τρία γενναιόδωρα εξοπλιστικά επίπεδα, ξεκινώντας από τα 14.850 ευρώ.

Εφαλτήριο για τις επιλογές βενζίνης αποτελεί η έκδοση 1.2 Puretech με ισχύ 82 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή ισάριθμών σχέσεων ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο. Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη αποδοτικότητας η βασική βενζινοκίνητη έκδοση εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από τα 4,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 102 γρ./χλμ.

Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας Puretech των 1.199 κ.εκ. είναι διαθέσιμος και σε εκδοχή ισχύος 110 ίππων όπου συνδυάζεται επίσης με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή αυτόματο έξι σχέσεων και σύστημα start/stop.

Ο ίδιος κινητήρας εφοδιάζει και την ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση αποδίδοντας 130 ίππους όπου συνυπάρχει με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και σύστημα start/stop.

Αφετηρία για την πετρελαιοκίνητη γκάμα αποτελεί η εκδοχή ισχύος 75 ίππων του τεχνολογίας BlueHDi μοτέρ πετρελαίου των 1,6 λίτρων η οποία συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Ο ίδιος κινητήρας διατίθεται και σε εκδοχή ισχύος 100 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και σύστημα start/stop στην αποδοτικότερη έκδοση του 2008 η οποία εμφανίζει μέση τιμή κατανάλωσης 3,5 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 90 γρ./χλμ.

Ο BlueHDi των 1,6 λίτρων εφοδιάζει και την ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση της γκάμας του γαλλικού crossover αποδίδοντας 120 ίππους σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και σύστημα start/stop.

Σε επίπεδο εξοπλισμού αξίζει να σημειωθεί ότι το compact γαλλικό crossover, εκτός από τα συνήθη εξοπλιστικά στοιχεία της κατηγορίας, περιλαμβάνει στα χαρακτηριστικά του, σύστημα αυτόνομης πέδησης για την αποτροπή ατυχημάτων, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης καθώς και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control το οποίο προσφέρει πέντε ρυθμίσεις και προσομοιώνει τη λειτουργία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, βελτιστοποιώντας την πρόσφυση σε απαιτητικές συνθήκες.

Επίσης το σύστημα infotainment της Peugeot i-Cockpit το οποίο περιλαμβάνει head-up display και οθόνη αφής επτά ιντσών εφοδιάζεται με σύστημα Mirror Screen το οποίο επιτρέπει την σύνδεση smartphones και την αξιοποίηση των λειτουργιών τους μέσω της κεντρικής οθόνης.

auto.in.gr