Η εξέλιξη συνεχίζεται για την κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου της Audi η οποία εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό στην τετράθυρη εκδοχή της να δοκιμάζει το βήμα της στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης, το Nurburgring.

Παρά το καμουφλάζ που καλύπτει τα «επίμαχα» σημεία, μια προσεκτική παρατήρηση στο μπροστινό τμήμα και το ευμέγεθες spoiler, τα πιο ανάγλυφα κατώτερα πλευρικά τμήματα και, κυρίως, η διπλή οβάλ απόληξη της εξάτμισης, αναπόφευκτα προδίδει την ταυτότητα του δοκιμαστικού πρωτότυπου.

Ανεξαρτήτως των σχεδιαστικών του στοιχείων που θα κληθούν να το διαχωρίσουν από το πλήθος, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, τόσο το RS3 Sedan όσο και το RS3 Sportback αναμένεται να αξιοποιήσουν ένα νέο turbo πεντακύλινδρο 2,5 λίτρων ο οποίος εκτός από τον αριθμό των κυλίνδρων και την χωρητικότητα θα έχει ελάχιστα κοινά με τον αντίστοιχο κινητήρα που εξοπλίζει τώρα το σημερινό RS3.

Όπως εύκολα υποθέτει κανείς, ο νέος κινητήρας θα προσφέρει την «απαραίτητη» αύξηση ισχύος για το νέο RS3 ανεξαρτήτως έκδοσης αμαξώματος και η οποία σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες αναμένεται να πλησιάζει τους 400 ίππους.

Τις προδιαγραφές της έκδοσης αναμένεται να συμπληρώσει το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro και η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη S tronic.

Δεδομένες επίσης θα πρέπει να θεωρούνται οι αναβαθμίσεις του πλαισίου αλλά και του συστήματος πέδησης οι οποίες θα κληθούν να διαχειριστούν την κάτι παραπάνω από γενναιόδωρη «νέα» ισχύ του μοντέλου.

AUTOMEDIA