Το νέο Megane RS βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη με ορίζοντα το 2018 οπότε θα κληθεί να αντιμετωπίσει τα υπόλοιπα μικρομεσαία hot hatch, προβάλλοντας, σύστημα τετραδιεύθυνσης και ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους.

Σε ό,τι αφορά την εικόνα του εκτός από τις συνήθεις παρεμβάσεις όπως οι διογκωμένοι θόλοι οι πιο αιχμηροί προφυλακτήρες, και τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα που θα αναλάβουν να την μεταβάλλουν επί το επιθετικότερο, το νέο Megane RS θα διατεθεί σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες αποκλειστικά ως πεντάθυρο, παραμένοντας παράλληλα «πιστό» στην κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα αναμένεται να αξιοποιηθεί ένας νέος δίλιτρος turbo η ισχύς του οποίου θα ξεπεράσει τους 300 ίππους ενώ το σύνολο, αναμένεται να συμπληρώσει ένα μηχανικό κιβώτιο για τους πιο παραδοσιακούς ευρωπαίους οδηγούς, ενώ διαθέσιμο σε ορισμένες αγορές, θα είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC που ήδη εξοπλίζει το Clio RS.

Επιπλέον, στην περίπτωση του RS αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της μία αναβαθμισμένη, για πιο απαιτητικές συνθήκες, εκδοχή του συστήματος τετραδιεύθυνσης το οποίο ήδη εξοπλίζει την έκδοση GΤ η οποία επίσης φέρει την υπογραφή της Renault Sport σε ορισμένα χαρακτηριστικά του. Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να προσθέσει στο Megane RS επιπλέον χρηστικότητα στις χαμηλές ταχύτητες αλλά και καλύτερο «κράτημα» στις υψηλές.

Εξάλλου όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Renault, αυτήν την φορά υιοθετήθηκε μια διαφορετική προσέγγιση σε ό,τι αφορά την εξέλιξη της RS έκδοσης η εξέλιξη της οποίας ξεκίνησε ταυτόχρονα με την ήδη γνωστή νέα γενιά του Megane δίνοντας περισσότερη ευελιξία στους μηχανικούς της Renault Sport και λόγο στα χαρακτηριστικά του γαλλικού μικρομεσαίου μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά τα μελλοντικά σχέδια της RenaultSport πηγή από το εσωτερικό της γαλλικής φίρμας δεν αποκλείει την αξιοποίηση υβριδικών συνόλων σε RS εκδόσεις, ωστόσο, το συγκεκριμένο project βρίσκεται ακόμα υπό διερεύνηση.

«Με δεδομένο ότι η Renault ασχολείται όλο και περισσότερο με ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα, φυσικά κάποια στιγμή θα εμπλακούμε και εμείς», φέρεται να δήλωσε στέλεχος της γαλλικής φίρμας.

«Προσπαθούμε να εμπλεκόμαστε σε όλα τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν την εξέλιξη ενός αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής και της θέσης των μπαταριών προκειμένου να μπορέσουμε να προσφέρουμε περισσότερες επιδόσεις αλλά μια πιο διασκεδαστική οδική συμπεριφορά», καταλήγει το ίδιο στέλεχος.

Auto Express