Διακρίσεις απέσπασαν και φέτος τα ψηφιακά μέσα του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη στα Digital Media Awards, επιβεβαιώνοντας την ηγετική και πρωτοποριακή θέση τους στο ελληνικό Διαδίκτυο.

Το in.gr, το μεγαλύτερο ελληνικό ενημερωτικό portal κέρδισε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Reader Tool / Publishers στην ενότητα «Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη» για την πρωτοπόρα λειτουργία text-to-speech, με την οποία γίνεται εκφώνηση του κειμένου των ειδήσεων του.

Με τη ζωντανή συνθετική φωνή υψηλής απόδοσης, η λειτουργία text-to-speech προσφέρει ενισχυμένη προσβασιμότητα στη δημοσιογραφική ύλη του in.gr, ειδικά σε άτομα με περιορισμένη όραση, αλλά και σε «πολυάσχολους» που θέλουν να συνδυάσουν την ακρόαση ειδήσεων με κάποια άλλη ασχολία.

Επιπλέον ενισχύει την ευχρηστία του δικτυακού τόπου ιδιαίτερα στα κινητά τηλέφωνα και τις ταμπλέτες, καθώς καθιστά δυνατή την πρόσβαση του χρήστη στο περιεχόμενο όταν αυτός βρίσκεται σε κίνηση.

Το Cosmopolitan από την πλευρά του, κέρδισε Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Instagram στην ενότητα «Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing».

Βασικό χαρακτηριστικό του Cosmopolitan ως Μέσου αλλά και ως love brandείναι το ισχυρό, αφοσιωμένο και μοναδικό στην κατηγορία του community, ένα πιστό και δραστήριο κοινό το οποίο ξεκίνησε να συνδέεται με το Cοsmo μέσω του εντύπου και σήμερα αποτελεί τον πυρήνα του digital κοινού του.

Αυτό φαίνεται από το αξιοθαύμαστοengagementπου παρατηρείται στα ψηφιακά extensions του brand. Πέραn από το Facebook και το Twitter, στο παιχνίδι έχει μπει πια δυναμικά το Ιnstagram (@CosmopolitanGreece), όπου οι followers μόνο το τελευταίο εξάμηνο διπλασιάστηκαν ξεπερνώντας τις 20.000.



Ο Γιάννης Μανδαλίδης, διευθυντής του in.gr, παρέλαβε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Reader Tool / Publishers για τη λειτουργία text-to-speech

Η Θέτις Πεχλιβανίδη, διευθύντρια του ελληνικού Cosmopolitan, παρέλαβε το Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Instagram

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ