H ιαπωνική φίρμα συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης για την νέα, δέκατη γενιά του Civic η οποία θα ξεκινήσει την πορεία της προς την ευρωπαϊκή -αλλά και την αμερικανική αγορά- από το βρετανικό εργοστάσιο του Sunderland στο τέλος της χρονιάς.

Παρά το καμουφλάζ είναι σαφές ότι η νέα γενιά του Civic φαίνεται να μένει πιστή στις σχεδιαστικές επιταγές του αντίστοιχου concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.

Αναφορικά με τα χαρακτηριστικά της νέας δέκατης γενιάς του Civic η Honda αποφάσισε να δώσει ένα πιο σπορ προσανατολισμό στο δημοφιλές της μοντέλο εκφράζοντας αυτή την πρόθεσή της τόσο στο σχεδιασμό όσο και με τις ρυθμίσεις του πλαισίου.

Σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις, οι μηχανικοί της Honda έχουν ενισχύσει κατά 25% την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου της νέας γενιάς του Civic σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του. Το πιο άκαμπτο πλαίσιο θα συνδυαστεί με πιο μαλακά ελατήρια σε μια μια απόπειρα βελτίωσης της ποιότητας κύλισης και της παρεχόμενης άνεσης.

Εκτός από την τεχνολογική εξέλιξη, στην αισθητική εξέλιξη του νέου Civic Hatchback καθοριστικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει και η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και ειδικότερα, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, του μήκους κατά 13 εκατοστά και του πλάτους κατά 3 εκατοστά.

Αυτό που επίσης είναι γνωστό σε σχέση με την νέα γενιά του ιαπωνικού hatchback είναι η αξιοποίηση μιας νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων οι οποίοι θα βρεθούν κάτω από το καπό του αυξάνοντας την αποδοτικότητά του.

Πρόκειται για ένα turbo τρικύλινδρο 1,0 λίτρου και έναν επίσης υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου αντίστοιχης τεχνολογίας του δίλιτρου των 310 ίππων που εξοπλίζει σήμερα το Civic Type-R και οι οποίοι, σύμφωνα με τις συστάσεις υπόσχονται να συνδυάζουν απόδοση που θα τους τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας τους με μέγιστη αποδοτικότητα.

AUTOMEDIA