Πτώση 13% στη διαφημιστική δαπάνη για προβολή display online το 2015
Τα 67 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε η διαφημιστική δαπάνη για το digital display το έτος που πέρασε, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που δημοσίευσε το IAB Hellas. Το ποσό αντικατοπτρίζει πτώση 13% σε σχέση με το 2014 στο σύνολο, ενώ σημαντική πτώση παρατηρείται σε όλα τα τρίμηνα του έτους και κατά κύριο λόγο στο δεύτερο μισό του 2015.
Τα 67 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε η διαφημιστική δαπάνη για το digital display το έτος που πέρασε, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που δημοσίευσε το IAB Hellas. Το ποσό αντικατοπτρίζει πτώση 13% σε σχέση με το 2014 στο σύνολο, ενώ σημαντική πτώση παρατηρείται σε όλα τα τρίμηνα του έτους και κατά κύριο λόγο στο δεύτερο μισό του 2015.
Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αποτέλεσαν και φέτος την κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο δαπάνης σε επίπεδο έτους (21%). Στη δεύτερη θέση συναντάμε τα καταναλωτικά προϊόντα με μερίδιο 17% και στην τρίτη θέση τις τηλεπικοινωνίες με 14%.
Στην έρευνα συμμετείχαν 21 ερωτώμενοι, οι οποίοι εκπροσωπούν 150 δικτυακούς τόπους της ελληνικής διαδικτυακής αγοράς. Τα στοιχεία της έρευνας αφορούν μόνο διαφήμιση online display, δίνονται με βάση τιμές τιμοκαταλόγων των μέσων και δεν περιλαμβάνουν έσοδα από διαφημίσεις Google.
tech.in.gr
- Η επόμενη μέρα στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: Όλοι προς πώληση εκτός από τρεις – Τα δεδομένα για Τεν Χαγκ
- Μαρούσι: Παραμένει ασύλληπτος ο δράστης της δολοφονίας
- POS: Τριετές πλαφόν σε χρεώσεις και προμήθειες για συναλλαγές έως 10 ευρώ
- Χωρίς τη Μέγκαν Μαρκλ στο Ηνωμένο Βασίλειο ο πρίγκιπας Χάρι – Θέλει να αποφύγει το δράμα
- Πάσχα: Συνεχίζεται η έξοδος των εκδρομέων – Αυξημένη κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά
- H Νικόλ Κίντμαν και ο Τζίμι Φάλον θα μπορούσαν να ήταν ζευγάρι, αλλά όλα πήγαν λάθος