Τα 67 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε η διαφημιστική δαπάνη για το digital display το έτος που πέρασε, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που δημοσίευσε το IAB Hellas. Το ποσό αντικατοπτρίζει πτώση 13% σε σχέση με το 2014 στο σύνολο, ενώ σημαντική πτώση παρατηρείται σε όλα τα τρίμηνα του έτους και κατά κύριο λόγο στο δεύτερο μισό του 2015.

Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αποτέλεσαν και φέτος την κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο δαπάνης σε επίπεδο έτους (21%). Στη δεύτερη θέση συναντάμε τα καταναλωτικά προϊόντα με μερίδιο 17% και στην τρίτη θέση τις τηλεπικοινωνίες με 14%.

Στην έρευνα συμμετείχαν 21 ερωτώμενοι, οι οποίοι εκπροσωπούν 150 δικτυακούς τόπους της ελληνικής διαδικτυακής αγοράς. Τα στοιχεία της έρευνας αφορούν μόνο διαφήμιση online display, δίνονται με βάση τιμές τιμοκαταλόγων των μέσων και δεν περιλαμβάνουν έσοδα από διαφημίσεις Google.

tech.in.gr