Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν το ισπανικό Podemos δεύτερο κόμμα στις νέες ισπανικές εκλογές, μετά το πολιτικό ναυάγιο στη Μαδρίτη, και το κόμμα κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει ότι οι ψηφοφόροι θα ακούσουν τις θέσεις του.

Επειδή το μέσο είναι το μήνυμα, το κόμμα θέλησε να δείξει ότι πρωτοπορεί και στο προεκλογικό του φυλλάδιο, στήνοντάς το πάνω στη δομή του… καταλόγου του ΙΚΕΑ.

Διακηρυγμένος στόχος του κόμματος είναι το εκλογικό του μανιφέστο για τις κάλπες της 26ης Ιουνίου (με το συνηθισμένο τυπικό για την Ισπανία, έχει τον «κωδικό» 6J) να γίνει «το πιο διαβασμένο στη χώρα».

Το φυλλάδιο είναι, όπως και οι κατάλογοι της γνωστής αλυσίδας οικιακού εξοπλισμού, δομημένο πάνω σε ενότητες ανά δωμάτιο, που , σε γενικές γραμμές, κινούνται παράλληλα με τους τομείς πολιτικών προτάσεων του κόμματος.

Τα «μοντέλα» είναι οι ίδιοι οι υποψήφιοι, οι χώροι είναι τα πραγματικά τους σπίτια και τα αριθμητικά στοιχεία τονίζονται με αναφορές πάνω στη φωτογραφία (όπως και στους καταλόγους του ΙΚΕΑ).

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ