Λίγες ημέρες πριν την ετήσια συνάντηση της πλειονότητας των παικτών της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών στην E3 (14-16 Ιουνίου 2016), φουντώνουν οι φήμες για την επόμενη γενιά παιχνιδομηχανών που θα είναι ικανές να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες απαιτήσεις της εικονικής πραγματικότητας.

Οι φήμες αναφέρονται κυρίως στην Microsoft και το Xbox One, το οποίο λέγεται ότι θα διαδεχτεί το 2017 μια παιχνιδομηχανή «τέσσερις φορές ισχυρότερη», έτοιμη για VR. To έγκυρο Polygon έχει πληροφορηθεί ότι το Xbox One «Scorpio» θα είναι ικανό για 6 Teraflop, μεταφέροντας πληροφορίες του γνωστού στους κύκλους των gamers, blogger Μπραντ Σαμς.

Επίσης, αναμένεται η υποστήριξη του headset της Oculus, του Oculus Rift, δεδομένης της συνεργασίας Oculus-Microsoft και της διάθεσης του χειριστηρίου της με το Rift.

Η Sony ετοιμάζεται να λανσάρει το δικό της VR headset τον Οκτώβριο 2016, για το οποίο έχει ήδη διαθέσει ικανό εξοπλισμό- το Playstation 4 (σε teraflops, το PS4 μπορεί να κάνει 1,84 τρισ. πράξεις κινητής υποδιαστολής το δευτερόλεπτο, το Xbox One 1,31 teraflop). To Oculus Rift έχει υψηλές ελάχιστες απαιτήσεις από τα PC για να υποστηρίξει την εικονική πραγματικότητα της Oculus και η Microsoft δεν μπορεί παρά να βλέπει ό,τι υπολείπεται του ανταγωνισμού.


Ακούστε το special report του Brad Sams.

Νωρίτερα, εντός του 2016 αναμένεται να κυκλοφορήσει μια «μικρότερη έκδοση» του Xbox One, το Xbox One mini, το μέγεθος του οποίους φέρεται να είναι 40% μικρότερο.

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

tech.in.gr