Στο 2017 τοποθετείται η άφιξη της LaFerrari Spider η οποία σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα έχει ακόμα πιο συλλεκτικό χαρακτήρα από την coupe εκδοχή της καθώς η παραγωγή της θα περιοριστεί σε μόλις 150 αντίτυπα.

Οι διαθέσιμες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ferrari έχει ήδη έρθει σε επαφή με τους δυνητικούς αγοραστές της οι οποίοι και έχουν δει την πανίσχυρη ανοιχτή υβριδική Ferrari που είναι ήδη έτοιμη, όπως έχει άλλωστε παραδεχθεί και ο ισχυρός άνδρας του ιταλικού ομίλου, Sergio Marchionne.

Με αυτό δεδομένο, η La Ferrari Spider αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους μήνες, χωρίς να απομακρυνθεί κατά πολύ σε επίπεδο επιδόσεων αλλά και χαρακτηριστικών από την μέχρι σήμερα γνωστή coupe εκδοχή της.

Έτσι η LaFerrari αναμένεται να διατηρήσει ανέπαφες τις αναλογίες του ανθρακονημάτινου αμαξώματός της που στην coupe έκδοση έχει διαστάσεις 4,7 μ. μήκος, 1,99 μ. πλάτος και μεταξόνιο 2,65 μέτρα.

Εξαίρεση φυσικά θα αποτελέσει η οροφή η οποία προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί αν θα είναι μεταλλική ή υφασμάτινη, με την πρώτη ωστόσο να έχει το προβάδισμα καθώς το Maranello αναμένεται να ακολουθήσει την ίδια τακτική με την πρόσφατη 488 Spider.

Με δεδομένη την «απουσία» σταθερής οροφής, η LaFerrari αναμένεται να αποχωριστεί και τις χαρακτηριστικές «scissor» πόρτες προς όφελος ενός συμβατικότερου σχεδιασμού, ενώ οι ανάγκες ενίσχυσης της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου αναμένεται να επηρεάσουν ανοδικά και το βάρος της που στην coupe έκδοση διαμορφώνεται σε 1.585 κιλά.

Σε κάθε περίπτωση, από την ανοιχτή LaFerrari δεν αναμένεται να λείψουν τα προηγμένα αεροδυναμικά στοιχεία ενεργά και μη που εξοπλίζουν και την coupe έκδοση.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της LaFerrari Spider ανέπαφο αναμένεται να παραμείνει το πανίσχυρο μηχανικό σύνολο που συνδυάζει την παρουσία ενός V12 6,3 λίτρων με τη λειτουργία του εμπνευσμένου από την προηγούμενη –προ υβριδικών συνόλων- τεχνολογία στην F1, HY-KERS εξασφαλίζοντας την καταιγιστική συνδυαστική ισχύ των 963 ίππων.

Αν και οι μετατροπές που επιβάλλει η απουσία μιας σταθερής μεταλλικής οροφής αναμένεται να επηρεάσουν οριακά το χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα ο οποίος στην coupe οριοθετείται κάτω από τα τρία δευτερόλεπτα, αυτό μάλλον ελάχιστη σημασία έχει με δεδομένη τη σπανιότητά της και χωρίς επίσης να αποκλείεται η Ferrari να κάνει τα μαγικά της, εξασφαλίζοντας τις ίδιες ακριβώς επιδόσεις με την coupe.

auto.in.gr