Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την πρόθεσή της να καθιερώσει την χρήση φίλτρων μικροσωματιδίων και στα αυτοκίνητά της που εξοπλίζονται με κινητήρες βενζίνης.

Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις η γερμανική φίρμα πραγματοποιεί ήδη δοκιμές προς αυτήν την κατεύθυνση για περισσότερο από δύο χρόνια με «όχημα» την S500 και τα αποτελέσματα των ερευνών της δείχνουν σαφή πλεονεκτήματα από περιβαλλοντικής άποψης.

Ως αποτέλεσμα σχεδιάζει να λανσάρει την χρήση φίλτρου μικροσωματιδίων σε βενζινοκινητήρες με αφετηρία την ανανεωμένη εκδοχή της S-Class η οποία αναμένεται μέσα στην επόμενη χρονιά.

Αν και προς το παρόν δεν είναι σαφές ποιες εκδόσεις της γερμανικής ναυαρχίδας θα επωφεληθούν από την συγκεκριμένη τεχνολογία, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι σταδιακά τα φίλτρα μικροσωματιδίων θα περάσουν και στις βενζινοκίνητες εκδόσεις των υπόλοιπων μοντέλων της, κατά τις συνήθειες της γερμανικής φίρμας.

Στο ίδιο μήκος κύματος του αποδοτικότερου και φιλικότερου προς το περιβάλλον προσανατολισμού εντάσσεται εξάλλου και η νέα γενιά compact diesel κινητήρων που έκανε πρεμιέρα στην E-Class και συγκεκριμένα στην έκδοση Ε 220d η οποία εξοπλίζεται με το νέας τεχνολογίας τετρακύλινδρο diesel μοτέρ 2,0 λίτρων με την κωδική ονομασία ΟΜ 654 το οποίο αποτελεί το πρώτο δείγμα μιας νέας «οικογένειας» ευέλικτων και αποδοτικών πετρελαιοκινητήρων από την Mercedes-Benz η οποία έχει ήδη επενδύσει στην εξέλιξή τους πάνω από 2,6 εκατομμύρια ευρώ.

auto.in.gr