Τη διάθεση του νέου VW Tiguan στην ελληνική αγορά ξεκινά η Kosmocar A.E., επίσημος εισαγωγέας VW και Audi στη χώρα μας.

Το δημοφιλές τετράτροχο, στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του, γίνεται το πρώτο SUV της VW που βασίζεται στη γνώριμη από τα Golf και Passat πλατφόρμα MQB.

Χάρη στη νέα αρχιτεκτονική και παρά την αύξηση των διαστάσεων, το βάρος του νέου Tiguan έχει περιοριστεί σε αντίθεση με τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές που επιστρέφουν ενισχυμένοι.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του διαμερίσματος των αποσκευών, ο όγκος του οποίου αυξήθηκε κατά 50 λίτρα και ξεκινά πλέον από τα 420 λίτρα, ενώ σχεδόν 3 εκατοστά μεγαλύτερος είναι ο χώρος που αναλογεί στα κάτω άκρα των πίσω επιβατών.

Πέρα από τον σχεδιασμό των επιφανειών του αμαξώματος και την αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού, το νέο Tiguan έχει να επιδείξει και τις σύγχρονες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας με τις οποίες εξοπλίζεται.

Από την βασική έκδοση Active, το γερμανικό SUV προσφέρεται με επτά αερόσακους, ενεργό καπό, σύστημα αποτροπής συγκρούσεων και ακούσιας αλλαγής λωρίδας.

Ανάμεσα στα υπόλοιπα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά της βασική έκδοσης Active ξεχωρίζουν οι ζάντες των 17 ιντσών, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, η έγχρωμη οθόνη αφής μεγέθους 5,5 ιντσών.

Εξίσου πλήρης είναι και η γκάμα των κινητήρων για το νέο Tiguan με τον τίτλο της πιο προσιτής έκδοσης διεκδικεί εκείνη που εφοδιάζεται με τον TSI κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,4 λίτρων και απόδοσης 125 ίππων (από 24.950 ευρώ).

Ο ίδιος κινητήρας με σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων αποδίδει 150 ίππους (27.100 ευρώ) και προσφέρει τη δυνατότητα είτε με σύστημα τετρακίνησης (από 27.900 ευρώ), είτε με το ημ-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (από 29.800 ευρώ).

Περνώντας στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, ο μικρότερος σε ισχύ και κυβισμό κινητήρας είναι ο γνωστός TDI των 1,6 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει πλέον τους 115 ίππους (από 27.500 ευρώ).

Εναλλακτικά μπορεί κανείς να επιλέξει τον πετρελαιοκινητήρα των 2,0 λίτρων, ο οποίος μάλιστα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος.

Σε εκείνη των 150 ίππων (από 32.150 ευρώ) το επτατάχυτο DSG και το σύστημα τετρακίνησης προσφέρονται ως επιλογή μεμονωμένα ή συνδυαστικά, σε αντίθεση με την έκδοση των 190 ίππων όπου τα δύο αυτά στοιχεία ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό του νέου Tiguan (από 38.500 ευρώ).

Mελλοντικά το VW Tiguan δεύτερης γενιάς πρόκειται να αποκτήσει ισχυρότερους κινητήρες βενζίνης και diesel, όπως ο TSI των 1,8 λίτρων απόδοσης 180 ίππους και ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος TDI των 240 ίππων.

auto.in.gr