H αντίστροφη μέτρηση έχει πλέον ξεκινήσει για την νέα γενιά της Σειράς 5 η οποία, αυτή την φορά δίνει το στίγμα της GT έκδοσής από τα πεδία δοκιμών προδίδοντας την πρόθεση των Βαυαρών να την απομακρύνουν από την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα της, προς όφελος μιας κομψότερης αλλά και δυναμικότερης εμφάνισης η οποία θα αποτελέσει ζητούμενο για όλη την γκάμα της νέας 5άρας ανεξαρτήτως έκδοσης αμαξώματος.

Η πρόθεση των Βαυαρών σχεδιαστών για ένα κομψότερο αισθητικό αποτέλεσμα στην περίπτωση της Σειράς 5 Gran Turismo γίνεται ιδιαίτερα εμφανής με την παρατήρηση του πίσω τμήματος του δοκιμαστικού πρωτοτύπου όπου ξεχωρίζουν οι πολύ διαφορετικές γραμμές της θύρας του χώρου αποσκευών.

Σε ό,τι αφορά την υπόλοιπη αισθητική της αναμένεται να υπακούσει στην τελευταία εκδοχή του σχεδιαστικού κώδικα των Βαυαρών όπως τον έχουμε δει στα νεότερα μοντέλα της BMW και ιδίως στην Σειρά 7 με την οποία θα μοιραστεί και την ίδια αρχιτεκτονική.

Η νέα πλατφόρμα η οποία φέρει την ονομασία CLAR χάρη στην εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών και αλουμινίου μαζί με τον υψηλής αντοχής χάλυβα θα επιτρέψει στην Σειρά 5 να περιορίσει και το βάρος της κατά περίπου 80 κιλά, αναλόγως την έκδοση.

Από την ναυαρχίδα της BΜW θα προέλθει και ο τεχνολογικός gadget εξοπλισμός της νέας Σειράς 7, επηρεάζοντας αντίστοιχα τη σχεδίαση του εσωτερικού όπου κυρίαρχα θα είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οδηγοκεντρική χάραξη των γραμμών του ταμπλό που θα φιλοξενεί στο κέντρο του την μεγάλη κεντρική οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο iDrive και τη δυνατότητα ελέγχου ορισμένων λειτουργιών του infotainment από τον οδηγό μέσω νευμάτων.

Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων η νέα γενιά της Σειράς 5 αναμένεται να συμπεριλάβει «λίγο από όλα», αναλόγως με την έκδοση αμαξώματος, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ως αφετηρία των επιλογών τον τρικύλινδρο diesel κινητήρα των Βαυαρών να εξοπλίζει την νέα έκδοση 518d σε εκδοχή ισχύος κοντά στους 150 ίππους.

Σε κάθε περίπτωση από την γκάμα δεν πρόκειται να λείψουν οι τετρακύλινδροι κινητήρες 2,0 λίτρων βενζίνης και diesel από το σύγχρονο οπλοστάσιο της BMW ενώ στην κορυφή αναμένονται οι συνήθεις ύποπτοι εξακύλινδροι αλλά και V8.

AUTOMEDIA