Μετά την πρεμιέρα του ως concept car στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο, αλλά και μια σειρά σκίτσων του που διέρρευσε προδίδοντας πρόωρα τη σχεδίασή του, το νέο Civic Ηatchback καταλαμβάνει πλέον τα πεδία δοκιμών, επιβεβαιώνοντας όσα οι δύο παραπάνω περιστάσεις άφησαν να εννοηθούν σε σχέση με τη σχεδίαση και την αισθητική του, που δείχνουν την πρόθεση των Ιαπώνων για μια πιο σύγχρονη εικόνα η οποία είναι εμφανής σε αυτό το δοκιμαστικό πρωτότυπο παρά το καμουφλάζ.

Εκτός από θέματα αμιγούς αισθητικής, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και ειδικότερα, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, του μήκους κατά 13 εκατοστά και του πλάτους κατά 3 εκατοστά είναι επί της ουσίας εκείνη που θα κάνει το νέο Civic Hatchback να ξεχωρίζει από τη σημερινή του γενιά.

Αυτό που επίσης είναι γνωστό σε σχέση με την νέα γενιά του ιαπωνικού hatchback είναι η αξιοποίηση μιας νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων οι οποίοι θα βρεθούν κάτω από το καπό του αυξάνοντας την αποδοτικότητά του.

Πρόκειται για ένα turbo τρικύλινδρο 1,0 λίτρου και έναν επίσης υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου αντίστοιχης τεχνολογίας του δίλιτρου των 310 ίππων που εξοπλίζει σήμερα το Civic Type-RVTEC και οι οποίοι, σύμφωνα με τις συστάσεις υπόσχονται να συνδυάζουν απόδοση που θα τους τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας τους με μέγιστη αποδοτικότητα.

Αν και η ιαπωνική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει μεγέθη ή δεδομένα για τους δύο νέους κινητήρες της, ανεπίσημες πληροφορίες τοποθετούν την απόδοση τους τρικύλινδρου turbo στους 130 ίππους, ενώ σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αναμένεται να κυμανθούν κάτω από τα 4,2 λίτρα και τα 100 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Ο μεγαλύτερης χωρητικότητας και τετρακύλινδρος κινητήρας αναμένεται να αποδίδει περισσότερους από 170 ίππους.

Τις προδιαγραφές του ιαπωνικού hatchback αναμένεται να συμπληρώσει ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με πιο «μαλακά» ελατήρια σε μια απόπειρα βελτίωσης της ποιότητας κύλισης και της παρεχόμενης άνεσης.

AUTOMEDIA