Εξίσου ισχυρό με τα αποτελέσματα πωλήσεων που δημοσιοποίησε στις αρχές Απριλίου ήταν και το «οικονομικό» ξεκίνημα της Volvo για το α΄τρίμηνο της χρονιάς το οποίο έκλεισε για τη σουηδική φίρμα με λειτουργικά κέρδη ύψους 3,1 δις σουηδικών κορωνών, αυξάνοντας παράλληλα το περιθώριο κέρδους της στο 7,5% «ως απόρροια, των βελτιωμένων μεγεθών πωλήσεων σε Ευρώπη, Ασία και ΗΠΑ», όπως υπογραμμίζεται από τους Σουηδούς.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, οι συνολικές πωλήσεις της Volvo για το α΄τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 11,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, φτάνοντας τις 120.591 μονάδες, οδηγώντας τα καθαρά έσοδα στα 41,7 δις σουηδικές κορώνες, μέγεθος αυξημένο κατά 24% σε σχέση με το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2015.

Σύμφωνα με τις επισημάνσεις των Σουηδών στα αυξημένα μεγέθη ιδιαίτερη ήταν η συνδρομή του νέου XC90 το οποίο κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους κατέγραψε 20.800 πωλήσεις.

«Το νέο XC90 αποτελεί απτή απόδειξη ότι το κοινό απολαμβάνει την νέα κατεύθυνση των αυτοκινήτων Volvo με δεδομένο και ότι μία στις πέντε πωλήσεις καινούριων Volvo για το α΄τρίμηνο «ανήκει» στο XC90. Μια αντιστοίχως καλή πορεία αναμένουμε ότι θα έχουν και τα νέα S90 και V90 τα οποία παρουσιάστηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2016», σημείωσε με αφορμή τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα ο επικεφαλής της σουηδικής φίρμας, Hakan Samuelsson.

auto.in.gr