Η Vodafone δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να την ενημερώνουν για οποιαδήποτε θέμα αντιμετωπίζουν με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, είτε αφορά στην πρόσβαση στο Ίντερνετ ή, στην επικοινωνία με φωνή.

Η ενημέρωση για μη ικανοποιητική εμπειρία Ίντερνετ ή ομιλίας θα γίνεται με το… αζημίωτο: 300MB ή/και 60 λεπτά δωρεάν ομιλίας προς όλα ατα δίκτυα για ένα εικοσιτετράωρο στον συνδρομητή.

Η υπηρεσία αυτή ονομάζεται «Vodafone Εγγύηση Δικτύου» και έχει τη μορφή επιπλέον λειτουργίας στο My Vodafone app. H εταιρεία εμφανίζεται διατεθειμένη να αποδείξει την ποιότητα των υπηρεσιών της και να παρέχει εγγύηση για αυτές -αναφέρεται στο ευρύ επενδυτικό πλάνο που έχει υλοποιήσει ώστε να έχει επιτύχει «μέσα στον τελευταίο ενάμιση χρόνο να παρέχει στους συνδρομητές της, διπλάσιες ταχύτητες mobile internet και διπλάσια πληθυσμιακή κάλυψη σε 4G και 4G+».

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Vodafone βελτιώνει καθημερινά το δίκτυο και τις υπηρεσίες της, με σκοπό να διασφαλίσει και να εγγυηθεί σε όλους τους συνδρομητές της, ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου και καρτοκινητής, καλύτερο σήμα και πιο γρήγορο internet σε περισσότερα σημεία από ποτέ. Στο πλαίσιο αυτό με τη νέα υπηρεσία «Εγγύηση Δικτύου Vodafone», οι συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν την εταιρία για οποιαδήποτε θέμα αντιμετωπίζουν με το δίκτυο τους.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, κ. Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: «Στόχος της Vodafone είναι να παρέχει στους πελάτες της μία αξεπέραστη εμπειρία επικοινωνίας. Μέσα από συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές και νέες τεχνολογίες κάνουμε το δίκτυό μας κάθε μέρα πιο δυνατό, ώστε να μπορούμε να εγγυηθούμε για αυτό στους συνδρομητές μας και να τους προσφέρουμε ακόμη πιο αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες. Για εμάς, η εμπειρία του πελάτη αποτελεί την κορυφαία προτεραιότητα και με την υπηρεσία «Vodafone Εγγύηση Δικτύου» το αποδεικνύουμε έμπρακτα».

Για περισσότερες πληροφορίες οι συνδρομητές Vodafone παραπέμπονται στο http://www.vodafone.gr/portal/vodafone-network

tech.in.gr