Το πρόσφατο παράδειγμα της Porsche Boxster ακολουθεί με καθυστέρηση μερικών μηνών η κλειστή εκδοχή του κεντρομήχανου roadster, υιοθετώντας πέρα από την προφανή αλλαγή στην ονομασία του, επικαιροποιημένα σχεδιαστικά και εξοπλιστικά χαρακτηριστικά, καθώς και νέους τετρακύλινδρους-υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

Αναλυτικότερα, στη «βασική» έκδοση της 718 Cayman τοποθετείται ένας δίλιτρος κινητήρας βενζίνης που με τη συμβολή ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων αποδίδει 300 ίππους και 380 Νm ροπής.

Στους 350 ίππους και τα 420 Nm σταματά η απόδοση του επίσης τετρακύλινδρου κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων της έκδοσης S, η οποία αποτελεί για την ώρα την ισχυρότερη πρόταση στην γκάμα του αυτοκινήτου.

Ανεξαρτήτως έκδοσης, η ανανεωμένη Cayman συνοδεύεται από το γνώριμο ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων καθώς και με το προαιρετικά διαθέσιμο Sport Chrono που τις επιτρέπει να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα στην περίπτωση της «βασικής» έκδοσης και σε 4,2 δευτερόλεπτα στην περίπτωση της ισχυρότερης Cayman S.

Παρεμβάσεις, ωστόσο, έχουν πραγματοποιηθεί και στις ρυθμίσεις του πλαισίου, με τα ελατήρια και τις αντιστρεπτικές δοκούς να έχουν υιοθετήσει μια σκληρότερη στάση και το σύστημα διεύθυνσης αντιστοίχως να έχει ενισχύσει την αμεσότητα με την οποία μεταφέρει τις εντολές του οδηγού στην άσφαλτο κατά 10%.

Στα παραπάνω προσθέστε το μεγαλύτερο κατά μισή ίντσα πλάτος των πίσω ελαστικών, τα οποία με τη σειρά τους έχουν προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου με σκοπό να προσφέρουν ακόμα υψηλότερη πρόσφυση.

auto.in.gr