Θα θέλατε… χρήματα από την προσωπική σας παρουσία στο Facebook;
H Facebook Inc. διερευνά τις διαθέσεις μάλλον διακεκριμένων μελών της, όχι απαραίτητα με υπερβολικά πολλούς φίλους, απέναντι στην προοπτική να τους δώσει τη δυνατότητα να συνδράμουν στην διάχυση διαφημιστικών μηνυμάτων στο κοινωνικό δίκτυο και να κερδίσουν απ'αυτό.
H Facebook Inc. διερευνά τις διαθέσεις μάλλον διακεκριμένων μελών της, όχι απαραίτητα με υπερβολικά πολλούς φίλους, απέναντι στην προοπτική να τους δώσει τη δυνατότητα να συνδράμουν στην διάχυση διαφημιστικών μηνυμάτων στο κοινωνικό δίκτυο, με το αζημίωτο.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία απευθύνει σε δημόσια μέλη της υπηρεσίας ερωτηματολόγιο στο οποίο τους ρωτά πώς θα προτιμούσαν να προωθήσουν έναν σκοπό ή να κερδίσουν χρήματα από την προσωπική τους παρουσία στο Facebook.
Οι επιλογές που εμφανίζονται στο ερωτηματολόγιο αυτό είναι:
- ένα είδος κουμπαρά για φιλοδωρήματα,
- post για λογαριασμό χορηγών-επιχειρήσεων,
- μια κοινότητα όπου θα γίνεται μια αντιστοίχιση με χορηγούς που ταιριάζουν στο προφίλ του χρήστη,
- η δυνατότητα αποδοχής δωρεών,
- ένα κουμπί που θα παροτρύνει φίλους να συμβάλλουν στην επίτευξη ενός σκοπού (π.χ. αγοράστε εισιτήρια, ή εγγραφές συνδρομητών σε διάφορες υπηρεσίες), και τέλος,
- το μοίρασμα εσόδων με την εταιρεία από την προβολή διαφημίσεων στα post τους.
Η ενημέρωση για τη διακίνηση του ερωτηματολογίου στο Facebook αποκαλύπτεται από δημοσιογράφο του The Verge, η οποία έγινε αποδέκτης του, παρά το γεγονός ότι δεν έχει μεγάλο αριθμό ακόλουθων.
Εντούτοις, άγνωστο παραμένει ποιοι θα μπορούν να κερδίσουν χρήματα από τη δραστηριότητά τους στο Facebook. Πάντως, το ερωτηματολόγιο απευθύνθηκε σε επαληθευμένες ως αυθεντικές σελίδες και προφίλ δημόσιων προσώπων, εταιρειών στον τομέα των media ή επωνυμίας, που φέρουν το χαρακτηριστικό εικονίδιο (μπλε τικ) ότι είναι αυθεντικές.
tech.in.gr
- Bernard Hill: Ο θρυλικός καπετάνιος του «Τιτανικού» πέθανε σε ηλικία 79 ετών
- Μπράιτον – Άστον Βίλα 1-0: Ήττα για τους «Villans» πριν τον Ολυμπιακό, έχασαν και τον Ρότζερς
- Γιατί οι νύφες φορούν λευκά; – Το βασιλικό νυφικό που άλλαξε για πάντα την ιστορία των γάμων
- Ίπσουιτς: τα ξεχασμένα μεγαλεία πήραν …εκδίκηση!
- H γενιά των 65άρηδων εργαζομένων – Το νέο τοπίο στο ασφαλιστικό
- Πάτρα: Γνωστή διαφημίστρια σε ΜΜΕ η 48χρονη που έκανε βουτιά θανάτου με τον αυτοκίνητο της στο λιμάνι