Tupperware Ελλάδος: 1 € για κάθε προϊόν στο έργο του «Στόχου-Πρόληψη»
Ο «Στόχος-Πρόληψη», στην προσπάθειά του για ενημέρωση των γυναικών για τον καρκίνο του στήθους, βρήκε στο πρόσωπο των στελεχών της Tupperware Ελλάδος, έναν νέο μεγάλο σύμμαχο.
Ο «Στόχος-Πρόληψη», στην προσπάθειά του για ενημέρωση των γυναικών για τον καρκίνο του στήθους, βρήκε στο πρόσωπο των στελεχών της Tupperware Ελλάδος, έναν νέο μεγάλο σύμμαχο.
Σύμμαχο, τόσο στην επικοινωνία των δράσεων του Στόχου όσο και στην οικονομική ενίσχυσή του, καθώς με την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων, διατίθεται στο έργο του «Στόχου-Πρόληψη» 1€ για κάθε προϊόν. Η γνωστή εταιρεία ειδών οικιακής χρήσης, υποστηρίζει την ενέργεια «Γίνε Οικοδέσποινα με Στόχο».
Η πρόεδρος του «Στόχου-Πρόληψη» Μαριλένα Στρατοπούλου, δήλωσε πανευτυχής για τη στρατηγική αυτή συμμαχία και πιστεύει πως κάθε επίδειξη της Tupperware, σε κάθε γωνιά της Ελλάδος, πρέπει να γίνει ένα όχημα αφύπνισης των γυναικών για τη σημαντικότητα της πρόληψης.
health.in.gr
- Αθήνα Οικονομάκου: «Είναι όλα ψέματα ότι παντρεύομαι τον Μπρούνο»
- Ζάκυνθος: Σήμερα η κηδεία του 2χρονου που κατασπαράχθηκε από το πίτμπουλ
- Στις πύλες του λιμανιού Βόλου οι πρώτοι αγρότες με τα τρακτέρ τους – Δεκάδες καΐκια στη θάλασσα
- Το ευρωπαϊκό μπάσκετ «επέστρεψε» στο Ισραήλ (vid)
- Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες της Κρήτης – Οι επόμενες κινήσεις τους
- Κοζάνη: Πανικός από βροχή πυροτεχνημάτων μέσα στον κόσμο κατά το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου