Μπορεί η φετινή σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ να βρίσκεται ακόμα στην αρχή της, ωστόσο, για τις περισσότερες ομάδες οι προετοιμασίες για το 2017 έχουν ήδη ξεκινήσει.

Τα νέα “rally cars” θα είναι ισχυρότερα, με μεγαλύτερο πλάτος και χαμηλότερο βάρος γεγονός που σε συνδυασμό με την επικείμενη απελευθέρωση του αεροδυναμικού σχεδιασμού θα τα κάνει ταχύτερα και δίχως αμφιβολία θεαματικότερα.

Για την VW η εξέλιξη του νέου Polo R WRC επί της ουσίας ξεκίνησε τη στιγμή που οι προδιαγραφές του 2017 έγιναν γνωστές. Με βάση αυτές τις προδιαγραφές εξελίχθηκαν τα επιμέρους τμήματα του αυτοκινήτου και σχεδιάστηκαν οι επιφάνειες του αμαξώματός του.

Το τελικό αποτέλεσμα αποκαλύπτει σκίτσο που έδωσε στο φως της δημοσιότητας η γερμανική ομάδα, η οποία πολύ σύντομα πρόκειται να ξεκινήσει και τις δοκιμές του νέου Polo R WRC σε πραγματικές συνθήκες.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του, το ιδιαίτερα επιτυχημένο rally car θα διαθέτει μεγαλύτερο κατά 50 χιλιοστά πλάτος, ενώ το βάρος του θα περιοριστεί κατά 25 κιλά, πέφτοντας από τα 1.200 κιλά στα 1.175.

Αντιστοίχως, ο κινητήρας των 1,6 λίτρων θα αποδίδει 60 επιπλέον ίππους, αγγίζοντας τους 380, μετά και την αύξηση στο μέγεθος της εισαγωγής αέρα από τα 33 χιλιοστά στα 36, ενώ τη διαχείριση της ισχύος θα αναλαμβάνει το κεντρικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό.

Σε επίπεδο σχεδιασμού, η μεγαλύτερη σε μέγεθος πίσω αεροτομή σε συνδυασμό με τον εξίσου εντυπωσιακό προφυλακτήρα του μπροστινού τμήματος, είναι εκείνη που κάνει τη διαφορά σε σχέση με τη σημερινή εκδοχή του αυτοκινήτου.

auto.in.gr