Μόλις δύο αγώνες άντεξε η νέα μορφή των κατατακτήριων δοκιμών η οποία προέβλεπε τον αποκλεισμό των οδηγών κάθε 90 δευτερόλεπτα μετά το πέρας των πρώτων λεπτών κάθε σκέλους.

Οι αντιδράσεις από τις ομάδες και τους οδηγούς, οι οποίες εκφράστηκαν και επισήμως με κοινή επιστολή προς τον J. Todt, τον B. Ecclestone και την ομάδα επενδυτών που διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα της F1, αποδείχθηκε αρκετή ώστε η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να επαναφέρει τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών στη μορφή που είχε από το 2006 ως και το 2015.

Αν και πρόθεση τόσο του J. Todt όσο και του B. Ecclestone ήταν να βρεθεί μια άλλη λύση ή για την ακρίβεια μια άλλη μορφή, η οποία μάλιστα θα διαμόρφωνε τη σειρά εκκίνησης συνυπολογίζοντας τις δύο καλύτερες επιδόσεις κάθε οδηγού από το Q1, το Q2 και το Q3, η άμεση αντίδραση των ομάδων ανάγκασε τους δύο ισχυρούς άνδρες της F1 να υποχωρήσουν και να επαναφέρουν, από τον επόμενο κιόλας αγώνα, τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών στη μορφή του 2015.

auto.in.gr