Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Nissan Micra 2017: Ολική επαναφορά

Nissan Micra 2017: Ολική επαναφορά

Αναβαθμίζοντας κάθε πιθανή έκφανσή του συμπεριλαμβανομένων των διαστάσεων, το νέο Micra θα αναζητήσει μια θέση μεταξύ των supermini προβάλλοντας μια σειρά από ριζικές αλλαγές που στοχεύουν στον επαναπροσδιορισμό της εικόνας του.

Το ιαπωνικό μοντέλο ετοιμάζει την νέα γενιά του η οποία σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα επιχειρήσει να αλλάξει ριζικά την εικόνα που είχαμε για αυτό σε κάθε επίπεδο, προκειμένου να διεκδικήσει μια θέση στην κορυφή της κατηγορίας του η οποία υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες να… αλλάξει χάρη στη σημαντική αύξηση των διαστάσεών του που θα το κατατάξει και επισήμως στα supermini.

Ξεκινώντας «εκ των έσω» το νέο Micra θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία χάρη στην πιο ευέλικτη διάταξή της, συνεπικουρούμενων των μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεών του θα του εξασφαλίσει περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, αναβαθμίζοντας παράλληλα επί το δυναμικότερο και τα οδικά χαρακτηριστικά του.

Σαφώς δυναμικότερη και ριζικά διαφορετική θα είναι και η αισθητική του η οποία θα προέλθει από το εντυπωσιακό Sway Concept, με τους σχεδιαστές της Nissan να διατηρούν πολλά από το στοιχεία του concept όπως π.χ. τη χαρακτηριστική σχεδίαση της οροφής σε συνδυασμό με την τρίτη κολώνα, τις έντονα ανάγλυφες επιφάνειες και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και στην έκδοση παραγωγής, προς όφελος ενός δυναμικότερου αλλά και ευρωπαϊκότερου αισθητικού προσανατολισμού.

Ευρωπαϊκό θα είναι πλέον και το εργοστάσιο που θα αναλάβει την παραγωγή του Micra καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η νέα γενιά του μοντέλου θα κατασκευάζεται σε γαλλικό έδαφος και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Renault στο Flins, αντί του ινδικού όπου κατασκευαζόταν η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό εκτός από τη δεδομένη περισσότερη ευρυχωρία σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται η σημαντική αναβάθμιση των προδιαγραφών ποιότητας προς κάθε κατεύθυνση, με στελέχη της Nissan να έχουν ήδη αναφέρει ότι το νέο Micra θα είναι «σχεδόν αγνώριστο» χάρη στα ποιοτικότερα υλικά και προσθήκη σύγχρονων τεχνολογιών μεταξύ των οποίων αναμένεται να βρεθεί και η τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης των Ιαπώνων.

Σε επίπεδο κινητήρων, το ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται να επωφεληθεί από το οπλοστάσιο του ομίλου Renault-Nissan περιλαμβάνοντας στις επιλογές του τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι θα βελτιώσουν τη σχέση αποδοτικότητας-ισχύος του μοντέλου.

AUTOMEDIA

Sports in

«Δεν περίμενα να ζήσω τέτοιο πάθος» – Τρελάθηκε ο Μεντιλίμπαρ με την υποδοχή στο «Βενιζέλος»

Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού ζει ένα όνειρο στο μεγάλο λιμάνι και δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τους οπαδούς των «ερυθρόλευκων»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024