Με την Mercedes-Benz να έχει παρουσιάσει τον τελευταίο καιρό περισσότερες AMG εκδόσεις μοντέλων της από οποτεδήποτε άλλοτε μέσα στο χρόνο –μόνο στην έκθεση της Νέας Υόρκης που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες έκαναν το ντεμπούτο τους τρεις συν μία νέες εκδόσεις με την υπογραφή του Affalterbach (των GLC 43 Coupe, Ε 43, C 63 Cabriolet και CLA 45 AMG) – η γερμανική φίρμα σχεδιάζει το επόμενο βήμα επέκτασης του βελτιωτικού της οίκου το οποίο όπως δήλωσε ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, από το floor της αμερικανικής έκθεσης προβλέπει την περαιτέρω αύξηση των αντίστοιχων εκδόσεων αλλά και ανά τον κόσμο εκθέσεις αποκλειστικά αφιερωμένες σε αυτές.

«Σχεδιάζουμε την επέκταση του προϊοντικού μας portfolio σε 48 μοντέλα ως το τέλος της χρονιάς», δήλωσε από το floor της αμερικανικής έκθεσης ο T. Moers, εξηγώντας ότι αυτό σημαίνει την προσθήκη «τουλάχιστον 10 μοντέλων» Mercedes-Benz με την υπογραφή του Affalterbach στην γκάμα η οποία τώρα αριθμεί 38 μέλη.

Επίσης, στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης της AMG η γερμανική φίρμα φαίνεται να προωθεί τη δημιουργία «ξεχωριστών» εκθέσεων αφιερωμένων αποκλειστικά στις εκδόσεις AMG μοντέλων της Mercedes-Benz, σε όλο τον κόσμο.

«Οι ξεχωριστές εκθέσεις είναι μια ιδέα που γίνεται σταδιακά υλοποιήσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο. Θα ξεκινήσουμε ανοίγοντας μία έκθεση αποκλειστικά αφιερωμένη στις AMG εκδόσεις μοντέλων Mercedes-Benz στην Ιαπωνία, ενώ βρισκόμαστε ήδη σε συζητήσεις για να κάνουμε κάτι αντίστοιχο και στην Αυστραλία», αναφέρει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του Affalterbach.

Μέχρι στιγμής υπάρχουν «καμιά δωδεκαριά» εκθέσεις αφιερωμένες αποκλειστικά στην AMG σε αμερικανικό έδαφος όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Dietmar Exler, επικεφαλής της Mercedes-Benz για τις ΗΠΑ.

Όπως πρόσθεσε ο ίδιος η διαφορά με το παρελθόν στην απήχηση της AMG η οποία το 2015 αύξησε τις παγκόσμιες πωλήσεις της κατά 40% στις 68.875 μονάδες ήταν ότι «τα αυτοκίνητα ήταν ανέκαθεν συναρπαστικά, οι επιδόσεις του επίσης συναρπαστικές ωστόσο παλιά δεν κάναμε και πολλά για να τα προωθήσουμε».

«Δεν θεωρώ ότι θα ήταν λογικό να υπερβούμε τις 100 AMG εκθέσεις. Εξάλλου πρόκειται για μια εθελοντική πρωτοβουλία. Όσοι από το δίκτυό μας επιθυμούν να συμμετάσχουν, συνεργαζόμαστε μαζί τους για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν έχουμε καμία διάθεση να τους ωθήσουμε να το κάνουν. Απλώς για πολλούς από αυτούς αποτελεί μια απολύτως λογική κίνηση», κατέληξε το Νο 1 της Mercedes-Benz για την αμερικανική ήπειρο.

auto.in.gr