Το ενδεχόμενο αξιοποίησης της «ήπιας» υβριδικής τεχνολογίας που εισήγαγε η νέα γενιά του Scenic, στο νέο Clio φέρεται να μελετά η Renault.

Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής προϊοντικού προγραμματισμού της Renault Bruno Ancelin, ο οποίος απαντώντας σε σχετική ερώτηση επεσήμανε ότι «θα εξετάσουμε την πιθανότητα να μεταφέρουμε την υβριδική τεχνολογία του Scenic και σε άλλα αυτοκίνητα. Ωστόσο αυτή δεν θα είναι η μοναδική μας πρωτοβουλία προκειμένου να μειώσουμε την κατανάλωση καυσίμου. Το δεδομένο είναι πάντως ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε plug-in υβριδική τεχνολογία», κατέληξε το στέλεχος της γαλλικής φίρμας.

«Ο στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε ηλεκτρική τεχνολογία που να είναι προσιτή. Αυτό σημαίνει ότι θα παρέχουμε «τόση» τεχνολογία» ούτως ώστε να περιορίζει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», εξήγησε ο ίδιος, συμπληρώνοντας ότι «δεν είναι ανάγκη να αξιοποιήσει κανείς plug-in υβριδική τεχνολογία σε μικρά αυτοκίνητα καθώς αυτό θα σήμαινε και πολύ υψηλή τιμή».

Όπως επεσήμανε ο ίδιος «η plug-in υβριδική τεχνολογία θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη για μεγαλύτερα sedan και crossover τα οποία έχουν μεγαλύτερο βάρος».

«Ο περιορισμός του βάρους είναι πάντα μια «φθηνότερη» λύση σε σχέση με την plug-in υβριδική τεχνολογία, καθώς η τιμή των μπαταριών είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο», τόνισε το στέλεχος της Renault δείχνοντας προς την κατεύθυνση της υιοθέτησης μιας αντίστοιχης στρατηγικής για το νέο Clio.

«Βέβαια είναι δεδομένο ότι θα χρησιμοποιήσουμε την plug-in υβριδική τεχνολογία στις μεγαλύτερες κατηγορίες, αναλόγως και του τι θα συμβεί σε σχέση με τις μελλοντικές προδιαγραφές των diesel κινητήρων», κατέληξε ο Bruno Ancelin.

Υπενθυμίζεται ότι το νέο Renault Scenic που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης, διαθέτει ένα επικουρικό υβριδικό σύστημα το οποίο ονομάζεται Hybrid Assist και το οποίο αρχικά θα προσφέρεται στην έκδοση Energy dCi 110 με κινητήρα πετρελαίου 110 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Το Hybrid Assist ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση και με την συνδρομή μιας μπαταρίας 48 Volt λειτουργεί επικουρικά στις ενεργειακές ανάγκες του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Auto Express