Οδηγός της ΕΕΤΤ για ό,τι πάει στραβά με το τηλέφωνο ή το Ίντερνετ
Σε έναν εύχρηστο και καλοδομημένο οδηγό σε ψηφιακή μορφή συγκεντρώνει η αρμόδια για την αγορά των επικοινωνιών στην Ελλάδα ανεξάρτητη Αρχή χρήσιμες πληροφορίες για τον καταναλωτή. Πολλές από τις ερωτήσεις που απαντώνται στον 50σέλιδο οδηγό έχουν προκύψει από την εμπειρία του τομέα εξυπηρέτησης καταναλωτών, ο οποίος χειρίστηκε 7.319 γραπτά αιτήματα με παράπονα και καταγγελίες καταναλωτών μόνο το 2015.
Σε έναν εύχρηστο και καλοδομημένο οδηγό σε ψηφιακή μορφή συγκεντρώνει η αρμόδια για την αγορά των επικοινωνιών στην Ελλάδα ανεξάρτητη Αρχή χρήσιμες πληροφορίες για τον καταναλωτή. Πολλές από τις ερωτήσεις που απαντώνται στον 50σέλιδο οδηγό έχουν προκύψει από την εμπειρία του τομέα εξυπηρέτησης καταναλωτών, ο οποίος χειρίστηκε 7.319 γραπτά αιτήματα με παράπονα και καταγγελίες καταναλωτών μόνο το 2015.
Για την έκδοση του Οδηγού Καταναλωτή αξιοποιήθηκαν επίσης ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία που έχουν προκύψει από τους εποπτικούς ελέγχους της ΕΕΤΤ στην αγορά ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Ο «Οδηγός Καταναλωτή για την τηλεφωνία και το Διαδίκτυο» της ΕΕΤΤ περιλαμβάνει απαντήσεις στις 100 πιο συχνές ερωτήσεις καταναλωτών σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ως χρήστες υπηρεσιών τηλεφωνίας και Διαδικτύου, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εταιριών, τα βήματα για την επίλυση προβλημάτων, τον ρόλο της ΕΕΤΤ στην αγορά, καθώς και αρμοδιότητες άλλων φορέων σε θέματα καταναλωτή.
Ειδικότερα, ο Οδηγός της ΕΕΤΤ επικεντρώνεται σε θέματα όπως είναι η φορητότητα τηλεφωνικών αριθμών, ο έλεγχος των χρεώσεων και η χρήση Διαδικτύου μέσω smartphone, η χρήση Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), η υποβολή καταγγελιών κ.ά. Επίσης, παρουσιάζει τις ηλεκτρονικές εφαρμογές που η ΕΕΤΤ έχει αναπτύξει και διαθέτει στο διαδικτυακό τόπο της για τους καταναλωτές και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες.
- Για παράδειγμα, γνωρίζατε ότι σε περίπτωση σύναψης σύμβασης «από απόσταση» ή «εκτός καταστήματος», έχετε δικαίωμα να αποδεσμευτείτε αζημίως από τη σύμβαση, εφόσον ενημερώσετε την εταιρία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψή της, με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης, αν και θα πρέπει να καταβάλετε τυχόν οφειλές για τη χρήση υπηρεσιών. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις περιπτώσεις που έχετε δηλώσει ρητώς κατά τη σύναψη της σύμβασης ότι δεν επιθυμείτε την άσκησή του.
- Ληξιπρόθεσμες οφειλές, Προσωρινή διακοπή: Μετά την παρέλευση 15 ημερών από την έγγραφη προειδοποίηση, η εταιρία έχει δικαίωμα να διακόψει τη σύνδεσή σας προσωρινά. Στη διάρκεια αυτού του διαστήματος, μπορείτε να λαμβάνετε εισερχόμενες κλήσεις και να πραγματοποιείτε μόνον εξερχόμενες κλήσεις που δεν συνεπάγονται χρέωση.
Ληξιπρόθεσμες οφειλές, Οριστική διακοπή: Μετά την παρέλευση 60 ημερών από την προσωρινή διακοπή, εφόσον οι ληξιπρόθεσμες οφειλές σας παραμένουν, η εταιρία έχει δικαίωμα, αφού σας στείλει νέα έγγραφη προειδοποίηση, να διακόψει οριστικά τη σύνδεση.
Ειδικά, στις περιπτώσεις επανειλημμένης εκπρόθεσμης εξόφλησης ή επανειλημμένων
ανεξόφλητων λογαριασμών ή απάτης, η εταιρία έχει δικαίωμα να προβεί άμεσα σε οριστική διακοπή, χωρίς προειδοποίηση.
- Ο Οδηγός της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων δημοσιεύεται στη διεύθυνση http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf (κάντε δεξί κλικ στο link και επιλέξτε Αποθήκευση συνδέσμου ως…)
In.gr Τεχνολογία
- Μαρούσι: Ένας νεκρός και ένας τραυματίας μετά από πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο
- ΗΠΑ: 200 συλλήψεις σε τρία πανεπιστήμια – Φουντώνει το φιλοπαλαιστινιακό φοιτητικό κίνημα
- Νίκησαν και έμειναν ζωντανοί οι Λέικερς (119-108)
- Καιρός: Αίθριος σήμερα – Ανεβαίνει κι άλλο η θερμοκρασία
- Το «άστρο» του Τσάμπι Αλόνσο: Δεν έχει υπάρχει αυτό που έχει κάνει φέτος η Λεβερκούζεν (vids)
- Δημογραφικό: 1.000.000 λιγότεροι Ελληνες έως το 2050