Mercedes-AMG E43 4MATIC: Συνδετικός κρίκος
Τα διακριτικά AMG και έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 396 ίππων διαθέτει η πρώτη υψηλών επιδόσεων έκδοση στην γκάμα της νέας E-Class.
Λίγους μόλις μήνες μετά την επίσημη πρεμιέρα της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η νέα Mercedes-Benz E-Class υποδέχεται στην γκάμα της την πρώτη υψηλών επιδόσεων έκδοση.
Η E43 4MATIC φέρει την υπογραφή της AMG και έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3,0 λίτρων και απόδοσης 396 ίππων. Τα 520 Nm ροπής καταλήγουν και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων, το οποίο προέρχεται από τις «πολιτικές» εκδόσεις του αυτοκινήτου.
Η ισχυρότερη, για την ώρα E-Class, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα με την μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Η αερανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ αποτελεί ένα ακόμα εξοπλιστικό στοιχείο που αναδεικνύει τη διαφορετικότητα της έκδοσης, όχι όμως και το μοναδικό καθώς ιδιαίτερη… φροντίδα έχει δεχθεί και το σύστημα πέδησης.
Την Mercedes-AMG E43 4MATIC πρόκειται να ακολουθήσει η ισχυρότερη και πιθανότατα οκτακύλινδρη E63 σε δικίνητες αλλά και τετρακίνηρες εκδόσεις.
auto.in.gr
- Ντόρτμουντ – Παρί Σεν Ζερμέν (1-0) – Το post game του μεγάλου ημιτελικού
- Βγήκαν τα… χριστιανόμετρα πριν την κορύφωση του Θείου Δράματος
- Προϋπολογισμός: Το καθολικό Πάσχα ή η ακρίβεια έριξαν τα φορολογικά έσοδα;
- «Έθισαν τον 13χρονο και τον έκαναν διακινητή»
- «The Asunta Case»: Η αληθινή ιστορία της 12χρονης που δολοφονήθηκε από τους θετούς γονείς της
- Η Οικονομική Υστέρηση της Ελλάδας και η Ευρωζώνη