Η πρακτικότερη εκδοχή της νέας E-Class εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό με υποτυπώδες καμουφλάζ, αφήνοντας ελάχιστα στοιχεία «κρυφά» σε σχέση με τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του νέου μέλους της επιβλητικής, νέας, 10ης γενιάς του μοντέλου και η άφιξη του οποίου δείχνει απλά μια «διατύπωση» του χρονοδιαγράμματος των Γερμανών.

Υιοθετώντας μια αναμενόμενη σε σχέση με την τετράθυρη έκδοση αισθητική, αλλά πολύ διαφορετική σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της πρακτικής έκδοσης του μοντέλου, η E-Class Estate ακολουθεί τις επιταγές του σύγχρονου αισθητικού κώδικα της γερμανικής φίρμας προβάλλοντας μια δυναμικότερη και κομψότερη σιλουέτα σε σχέση με την προκάτοχό της.

Εκτός από την κομψότερη σχεδίασή της, η E-Class Estate αναμένεται να υιοθετήσει όλες τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις που σύστησε η τετράθυρη E-Class κάτι που σημαίνει ότι -και- η Estate θα είναι πιο ενημερωμένη από ποτέ σε ό,τι αφορά τα gadgets, πιο πολυτελής και διαθέτοντας το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης και τη δυνατότητα να παρκάρει τον εαυτό της.

Παράλληλα, θα είναι και αποδοτικότερη καθώς θα μοιραστεί τους ίδιους κινητήρες και εκδόσεις με την τετράθυρη E-Class και στους οποίους συμπεριλαμβάνεται ένας νέος τετρακύλινδρος diesel 2,0 λίτρων με απόδοση 195 ίππους και μέση κατανάλωση καυσίμου 3,9 λίτρα/100 χλμ. στην τετράθυρη έκδοση, αλλά και ένα plug-in υβριδικό σύνολο με συνδυαστική ισχύ 279 ίππους και μέση κατανάλωση καυσίμου 2,1 λίτρα/100 χλμ.

Σε ό,τι αφορά τις περγαμηνές πρακτικότητας της νέας E-Class Estate, παρά την κομψότερη εμφάνιση αναμένεται να διατηρήσει ή ακόμα και να αυξήσει τη «θηριώδη» χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ της προηγούμενης γενιάς της η οποία ξεκινούσε από τα 695 λίτρα φτάνοντας έως και τα 1.950 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων, χάρη στην πιο ευέλικτη αρχιτεκτονική όπου βασίζεται.

AUTOMEDIA