Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
45 λεπτά διασημότητας με το Lexus RX και τον Jude Law

45 λεπτά διασημότητας με το Lexus RX και τον Jude Law

Ο Jude Law πρωταγωνίστησε στη νέα καμπάνια του Lexus RX και συμμετείχε ενεργά στην παρουσίαση του αυτοκινήτου στο Λονδίνο, αιφνιδιάζοντας τους καλεσμένους που είχαν για λίγη ώρα την ευκαιρία να ζήσουν όπως αυτός.


Τα πόδια μου βυθίζονται σε ένα κόκκινο χαλί. Γύρω μου επικρατεί πανικός. Ανθρωποι με φωτογραφίζουν, φωνάζουν το όνομά μου, μου ζητούν να βγω μια selfie μαζί τους, όλοι μου δίνουν συγχαρητήρια, ακόμη κι αν δεν ξέρω για τι ακριβώς. Εχω μόλις βγει από ένα γυαλιστερό Lexus RX, στο κέντρο του Λονδίνου, με έχουν κυνηγήσει παπαράτσι, έχω φυγαδευτεί μέσα από διαδρόμους ξενοδοχείων, έχω μιλήσει με τον στυλίστα μου, με τον μάγειρά μου, με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων. Στέκομαι μπροστά σε μια κάμερα και κάνω δηλώσεις για τις τελευταίες μου επιτυχίες (δεν θυμάμαι τι ακριβώς έχω πετύχει, αλλά είναι εύκολο να κάνεις δηλώσεις), όταν κάποιος τολμά να με χτυπήσει στην πλάτη και να με διακόψει. Το θράσος του είναι δικαιολογημένο: είναι ο Jude Law, αν μη τι άλλο έχει κατακτήσει το δικαίωμα να διακόπτει συνεντεύξεις.

Είναι πολύ άδικο να στέκεσαι δίπλα στον Jude Law, ντυμένοι και οι δύο με ένα κοστούμι, κάτω από έντονα φώτα, πάνω σε ένα κόκκινο χαλί. Είναι άδικο γιατί, ό,τι και να κάνεις, θα βγεις χαμένος από τη σύγκριση. Από την άλλη, όμως, δεν χρειάζεται να παραπονιέται κανείς. Στέκομαι δίπλα στον Jude Law , ο οποίος μου δίνει συγχαρητήρια – «Dimitrios, you did great» -, και μου ζητάει το κλειδί για τη Lexus RX του. Το τίμημα της σύγκρισης είναι μικρό.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Δεν έχει φτάσει ακόμη στην Ελλάδα, αλλά το Ιmmersive Τheater είναι η τελευταία λέξη της μόδας. Πρόκειται για μια συνολική εμπειρία, η οποία βάζει τον θεατή στο επίκεντρο της δράσης. Οι διαδραστικές παραστάσεις στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη είναι όλο και περισσότερες και είναι αυτές στις οποίες ο θεατής συμμετέχει ενεργά, είναι μέρος της ιστορίας, παίζοντας έναν ρόλο. Η Lexus, ένα brand που έχει αποδείξει στο παρελθόν πως όταν θέλει να πρωτοτυπήσει δεν φείδεται τόλμης («Είμαστε αμείλικτοι στην επιθυμία μας να φτάσουμε στα όρια. Προσπαθούμε διαρκώς για το καταπληκτικό», είναι δύο προτάσεις που περιγράφουν απόλυτα την εταιρεία), πήρε το καλύτερο προϊόν της, το εξελιγμένο Lexus RX, την εμπειρία του Ιmmersive Τheater και τον νέο της συνεργάτη, τον Jude Law , και πραγματοποίησε την καλύτερη παρουσίαση στην ιστορία των παρουσιάσεων προϊόντων.

Eν αρχή ην η μυστικότητα. Κανείς δεν είχε προϊδεάσει ούτε εμένα ούτε τους άλλους εκατό δημοσιογράφους που είχαν προσκληθεί στο Λονδίνο για το τι θα ακολουθήσει. Φεύγοντας από το ξενοδοχείο, με άκρα μυστικότητα, μεταφερθήκαμε σε έναν βιομηχανικό χώρο, όπου έγινε η πρώτη παρουσίαση του αυτοκινήτου. Μας μίλησαν για πολλά: για το υπέροχο ηχητικό σύστημα του Marc Levinson, για την αψεγάδιαστη αεροδυναμική αισθητική του οχήματος, για τη νανοτεχνολογία που χρησιμοποιείται όχι μόνο για να καθαρίσει την ατμόσφαιρα μέσα στην καμπίνα, αλλά και για να επηρεάζει ευεργετικά το δέρμα, για τις επιδόσεις του RX, για τη σημασία στη λεπτομέρεια. Επειτα, μπήκαμε στη θέση του οδηγού, φορώντας γυαλιά virtual reality, προκειμένου να δούμε πανοραμικά το όχημα.

Η είδηση δεν είναι εδώ. H είδηση, μαζί με την έκπληξη, προέκυψε όταν βγάλαμε τα γυαλιά. Κάπου εκεί, το διαδραστικό θέατρο άρχισε να εκτυλίσσεται. Αντικρίζοντας είκοσι ανθρώπους να κάνουν γύρισμα, να μου δίνουν συγχαρητήρια και να με φυγαδεύουν, μπήκα στο νόημα: για λίγη ώρα, εγώ είμαι ο σταρ, ακριβώς όπως στην καλογυρισμένη διαφήμιση της Lexus με τον Jude Law, αυτή που παραδίδει τα κλειδιά σε έναν παρκαδόρο, ο οποίος παίρνει το αυτοκίνητο και γίνεται για λίγες ώρες ο απόλυτος σταρ του Hollywood. Στυλίστες (ο πραγματικός στυλίστας διασήμων, Joshua Kane), κομπάρσοι, μάγειροι, οδηγοί, παπαράτσι, κόκκινα χαλιά, ο ίδιος ο Jude Law και έπειτα απ’ όλα αυτά, μια κατάμεστη αίθουσα κινηματογράφου όπου παρακολούθησα καταχειροκροτούμενος τον αμήχανο εαυτό μου να απολαμβάνει τα 45 λεπτά απόλυτης διασημότητας, διαψεύδοντας και τον ίδιο τον Andy Warhol: ούτε εκείνος θα μπορούσε να φανταστεί την εμπειρία.

Η ουσία είναι η εξής: η Lexus, παρουσιάζοντας το RX, απέδειξε πως, αφού πραγματοποιήσει τον πρώτο στόχο της φιλοσοφίας της, το να φτιάχνει ποιοτικά αυτοκίνητα βασισμένα στη φιλοσοφία των Takumi (των τεχνιτών που με εξαντλητική λεπτομέρεια τελειοποιούν το όχημα), πήρε την ιδέα της «παρουσίασης αυτοκινήτου» και την πήγε αρκετά επίπεδα πάνω από τον μέσο όρο. Και κάτι ακόμη: είναι ωραίο να είσαι σταρ, έστω και για 45 λεπτά. Ακόμη και αν χάνεις στη σύγκριση από τον Jude Law.

auto.in.gr

Sports in

Απίστευτο αυτό που συμβαίνει με την Μακάμπι στη φετινή Euroleague (vids)

Η Μακάμπι Τελ Αβίβ σε 9 εκτός έδρας παιχνίδια με τις top-10 ομάδες της Euroleague κέρδισε μόνο τον Παναθηναϊκό, τον οποίο μάλιστα νίκησε δύο φορές στην Αθήνα!

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024