Η γερμανική φίρμα προετοιμάζει τη νέα γενιά του Α6 η οποία αναμένεται το 2017 και θα υιοθετήσει ένα πιο σύγχρονο και αιχμηρό σχεδιαστικό προσανατολισμό σε σχέση με τις συνήθεις… συνήθειες της Audi, αντλώντας επιρροές από το Prologue Concept.

Εξάλλου, τα πράγματα έχουν αλλάξει στα σχεδιαστήρια της Audi τα οποία έχουν ως νέο επικεφαλής το Marc Lichte και ο οποίος έχει ήδη δώσει δείγματα γραφής των προθέσεών του προς ένα τολμηρότερο αισθητικό προσανατολισμό για τα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.

Αυτό συνολικά αναμένεται να μεταφραστεί σε περισσότερη αισθητική διαφοροποίηση μεταξύ των μοντέλων της Audi αλλά και μια φρέσκια προσέγγιση στον κάτι παραπάνω από γνώριμο σχεδιαστικό κώδικα της φίρμας.

Στο παραπάνω σκεπτικό θα υπακούσει και το νέο Α6 το οποίο εκτός από τα πιο αιχμηρά αισθητικά του πρότυπα, όπως την νέα όψη με την πιο έντονη εξαγωνική γρίλια, τα σφηνοειδή νέας τεχνολογίας, OLED φωτιστικά σώματα και τη συνολικά πιο δυναμική σιλουέτα με έμπνευση το Prologue, αναμένεται να αυξήσει και το μέγεθός του, διαθέτοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχια, προς όφελος περισσότερης άνεσης.

Παρά την αύξηση μεγέθους, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το νέο Α6 θα περιορίσει το βάρος του αρκετά χαμηλότερα από τα 1.535 κιλά του «σήμερα» χάρη στη συνδρομή μιας νέας πλατφόρμας, της ήδη γνωστής από το Q7 ΜLB Evo, η οποία θα αποτελέσει επίσης την αφετηρία τόσο για το Α7 όσο και για το Α8 με το οποίο το «εξάρι» θα έχει πολλά κοινά τεχνολογικά στοιχεία.

Σε αυτά συγκαταλέγεται ένα σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο θα επιτρέπει στο Α6 να κινείται «αυτόνομα» με ταχύτητες έως και 60 χλμ./ώρα, αλλά και μια νέα ενεργή αερανάρτηση η οποία θα συνεργάζεται με κάμερες και θα αναπροσαρμόζεται αυτομάτως αναλόγως με την «εικόνα» του οδοστρώματος, τις ιδιαιτερότητες της διαδρομής αλλά και την ταχύτητα.

Στο εξοπλιστικό παλμαρέ του νέου Α6 εκτός από τα τεχνολογίας OLED φωτιστικά σώματα αναμένεται να δώσουν το παρών και ως επιλογή, φώτα τεχνολογίας laser όπως στο R8.

Στο εσωτερικό αναμένεται μια επίσης ριζική διαφοροποίηση με επίκεντρο την παρουσία τριών οθονών: μίας μεγαλύτερης και ψηφιακής όπου θα φιλοξενείται ο πίνακας οργάνων και δύο ακόμα αφής στο κέντρο του ταμπλό, σε κάθετη διάταξη, οι οποίες θα συγκεντρώνουν όλες τις λειτουργίες του infotainment και των περιφερειακών συστημάτων του αυτοκινήτου, περιορίζοντας δραστικά τον αριθμό των φυσικών διακοπτών, στα πρότυπα του e-tron quattro concept που η Audi παρουσίασε τον Ιανουάριο στο Consumer Electronics Show στο Las Vegas τόσο σε επίπεδο σχεδίασης όσο και νέων λειτουργιών.

Σε επίπεδο κινητήρων, αν και είναι ακόμα νωρίς δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι οι «βασικές» εκδόσεις του νέου Α6 θα εξοπλίζονται με τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου με βάση τους κινητήρες του νέου Α4, αλλά ενδεχομένως, σε μεγαλύτερες εκδοχές ισχύος.

Ψηλότερα στην γκάμα αναμένονται V6 και V8 επιλογές βενζίνης με χωρητικότητα 3,0 και 4,0 λίτρων, οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες αποτελούν προϊόν συνεξέλιξης με την Porsche. Τις διαθέσιμες επιλογές θα συμπληρώσουν diesel μοτέρ V6 και V8 με τεχνολογία e-turbo, ένα σύστημα ηλεκτροκίνητου υπερσυμπιεστή καυσαερίων που αυξάνει την αποδοτικότητα αναστέλλοντας τις αρνητικές εκφάνσεις της υπερτροφοδότησης. Επίσης δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας Plug-in υβριδικής έκδοσης στην γκάμα.

AUTOMEDIA