Τη δεύτερη κατά σειρά γενιά της ετοιμάζει η ναυαρχίδα της Opel με «αφετηρία» τον ευρωπαϊκό βορρά όπου συνελήφθη να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης προδίδοντας έναν σαφώς κομψότερο και δυναμικότερο σχεδιαστικό προσανατολισμό.

Παρά το βαρύ καμουφλάζ που καλύπτει σχεδόν το σύνολο των επιφανειών του, το νέο Insignia φαίνεται να υιοθετεί ένα αισθητικό συνδυασμό οροφής και υπόλοιπου αμαξώματος που θυμίζει περισσότερο τετράθυρο coupe, παρά ένα παραδοσιακό sedan.

Προς την ίδια κατεύθυνση ενός πιο κομψού αισθητικού αποτελέσματος αλλά και περισσότερης ευρυχωρίας-άνεσης, το νέο Insignia φαίνεται να αυξάνει και το μήκος του, μια αύξηση που αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 εκατοστά. Όπως και να έχει ωστόσο με την νέα κατεύθυνση της σχεδίασης το Insignia αναμένεται να εξακολουθήσει να προσφέρεται σε τετράθυρη, πεντάθυρη και Sports Tourer πρακτική έκδοση.

Επίσης όπως και σε κάθε νέο αυτοκίνητο το επιπλέον μήκος του δεν αναμένεται να μεταφραστεί σε περισσότερο βάρος καθώς θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο με τη νέα του αρχιτεκτονική να συμβάλλει στην μείωση του βάρους του έως και κατά 200 κιλά.

Επιστρέφοντας στην εξωτερική του εμφάνιση εκτός από την αισθητική που παραπέμπει σε coupe τις σχεδιαστικές προδιαγραφές του Insignia αναμένεται να συμπληρώσουν στοιχεία από το Monza Concept.

Σε επίπεδο κινητήρων το Insignia αναμένεται να προσφέρει μια ευρεία γκάμα επιλογών βενζίνης και diesel που θα προσφέρουν περισσότερα τόσο σε επίπεδο ισχύος όσο και αποδοτικότητας με ορισμένα από τα σύνολα του νέου Astra να δίνουν το παρών στην γκάμα. Εκτός από τους νέους κινητήρες το νέο Insignia θα επωφεληθεί και από ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων ενώ και ένα επίσης προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης.

AUTOMEDIA