Η ατυχής… εξέλιξη των συγκεκριμένων δοκιμών εξέλιξης που βρήκε το Meriva να ρυμουλκείται -πράγμα όχι ασύνηθες για δοκιμαστικό πρωτότυπο- δεν αναιρεί το γεγονός ότι οι διαδικασίες για την εξέλιξη της νέας γενιάς του πολυμορφικού μοντέλου βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.

Ένα άλλο γεγονός που δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς βλέποντας το Meriva, ρυμουλκούμενο ή μη, είναι ότι θα ακολουθήσει έναν πολύ διαφορετικό προσανατολισμό στη σχεδίαση του.

Αυτή ακολουθεί έναν πιο περιπετειώδη-SUV προσανατολισμό καθώς η Opel φαίνεται να επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τη δημοτικότητα των αντίστοιχων προτάσεων οι οποίες, με τετρακίνηση ή χωρίς, είναι ιδιαιτέρως δημοφιλείς στην Ευρώπη.

Όπως και να έχει με τη νέα σχεδίαση, πίσω από αυτή θα βρεθεί η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί και το Peugeot 308 –και θα φιλοξενήσει επίσης και το νέο 3008- στο πλαίσιο της συνεργασίας PSA/Peugeot-Citroen και GM η οποία αν και πλέον «εξέπνευσε», θα αποτελέσει την αφετηρία για το νέο Meriva.

Την νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να πλαισιώσουν κινητήρες βενζίνης και diesel από το οπλοστάσιο του νέου Astra σε παραλλαγές που θα δίνουν έμφαση στην αποδοτικότητα.

Αυτό που ωστόσο δεν θα υπάρχει στο νέο Meriva θα είναι η χαρακτηριστική όσο και χρηστική σχεδίαση των θυρών Flexdoor κάτι το οποίο όμως η Opel φιλοδοξεί να αντισταθμίσει με την φρέσκια σχεδίαση του πολυμορφικού της μοντέλου και την οποία θα πλαισιώσει με ισάξια –με το απερχόμενο μοντέλο- χωρητικότητα.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας με τους Γάλλους, το νέο Opel Meriva αναμένεται να κατασκευάζεται στις ίδιες γραμμές παραγωγής με το Peugeot 3008, στο εργοστάσιο της GM στη Σαραγόσα της Ισπανίας, ξεκινώντας το δεύτερο εξάμηνο του 2016.

AUTOMEDIA