Η γερμανική φίρμα φαίνεται να σχεδιάζει να καλύψει την απόσταση μεταξύ των δύο, μέχρι στιγμής, τετράθυρων coupe της, CLA και την CLS -προσεχώς CLE- με την προσθήκη μιας νέας, μεσαίας τετράθυρης coupe πρότασης με αφετηρία την νέα γενιά της C-Class.

To νέο μοντέλο αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά CLC στο πλαίσιο της πιο ορθολογικής στρατηγικής ονοματοδοσίας των Γερμανών και σύμφωνα με πληροφορίες, θα έχει ως αφετηρία την LWB, μεγαλύτερου μεταξονίου έκδοση, της νέας C-Class που ήδη διατίθεται στην Κίνα. Σημειώνεται ότι το μεταξόνιο της LWB έκδοσης είναι κατά 8,0 εκ. μεγαλύτερο από της γνωστής μας «ευρωπαϊκής» C-Class φτάνοντας τα 2,9 μέτρα.

Το μεγαλύτερο μήκος της νέας CLC θα συνδυαστεί με τα τυπικά γνωρίσματα ενός τετράθυρου coupe με τη γραμμή οροφής να δίνει τον τόνο, ενώ η έμφαση στη λεπτομέρεια σε μια σειρά στοιχείων όπως π.χ. η διαφορετική «χάραξη» της θύρας αποσκευών αναμένεται να συντείνει στην αίσθηση δυναμισμού και στην άμεση ταυτοποίησή της ως τυπικού δείγματος της niche αυτής κατηγορίας.

Σε ό,τι αφορά τις επιμέρους λεπτομέρειες που αφορούν την άφιξή της η οποία αναμένεται το 2018, κάτι παραπάνω από δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας «μικρής AMG» έκδοσης στα «πρότυπα» της C 450 Sport η οποία όμως θα συνδυάζει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V6 κινητήρα των 3,0 λίτρων με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ 20 ίππων που θα αυξήσει τη διαθέσιμη συνδυαστική ισχύ στους 435 ίππους.

Από την γκάμα του νέου τετράθυρου coupe δεν θα λείψουν και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις οι οποίες… αυξάνονται και πληθύνονται, καθώς αναμένονται δύο από το ηλεκτρικό είδος, με διαφορετική ισχύ χάρη σε δύο διαφορετικά ηλεκτρικά μοτέρ ισχύος 121 και 154 ίππων τα οποία θα συνοδεύουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

AUTOMEDIA