Η κορεατική φίρμα προετοιμάζει την νέα, τέταρτη γενιά του supermini της το οποίο και συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο με φόντο τα χιονισμένα τοπία του ευρωπαϊκού βορρά.

Αν και το βαρύ καμουφλάζ δεν επιτρέπει πολλά συμπεράσματα σε ό,τι αφορά τις αλλαγές στη σχεδίαση, είναι δεδομένο ότι το νέο Rio θα υιοθετήσει μια πιο ώριμη σχεδιαστική γραμμή με νέα upmarket στοιχεία όπως π.χ. τα LED ημέρας, ακολουθώντας μια αντίστοιχη διαδρομή με το «αδελφάκι» του, Hyundai i20 με το οποίο και θα μοιραστεί πολλά κοινά στοιχεία σε κάθε επίπεδο.

Σε αυτά συγκαταλέγονται η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται το νέο Rio καθώς και οι κινητήρες οι οποίοι αναμένεται να ξεκινούν από τα 1,2 λίτρα και τους 75 ίππους για τις επιλογές βενζίνης.

Όπως και στο i20, ο ίδιος κινητήρας θα διατίθεται και σε εκδοχή ισχύος 84 ίππων, ενώ τις επιλογές βενζίνης θα συμπληρώσει κινητήρας 1,4 λίτρων με απόδοση 100 ίππων και ο νεότερος, τρικύλινδρος του 1,0 λίτρου με 120 ίππους.

Τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αναμένεται να εξοπλίζoυν μοτέρ 1,1 λίτρων και 1,4 λίτρων με 75 και 90 ίππους αντίστοιχα, ενδεχομένως με ορισμένες βελτιώσεις στη σχέση αποδοτικότητας ισχύος.

Επίσης, αισθητή αναμένεται να είναι η αναβάθμιση των υλικών του εσωτερικού και των ποιοτικών προδιαγραφών του, ενώ εμπλουτισμένη θα είναι και η λίστα επιλογών εξοπλισμού, δίνοντας μεγαλύτερα περιθώρια εξατομίκευσης και gadgets, καθώς στο εξοπλιστικό παλμαρέ περιλαμβάνονται επιλογές όπως οι αυτόματα αναδιπλούμενοι καθρέφτες, οθόνη επτά ιντσών για το infotainment με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.

AUTOMEDIA