Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι πλέον το νέο Audi A4 και στους δύο τύπους αμαξώματος (Sedan και Avant).

To δημοφιλές Audi, το οποίο καλείται να ανταγωνιστεί την BMW Σειρά 3 και τη Mercedes-Benz C-Class, έχει αφετηρία τα 1,395 κ.εκ. ενός γνώριμου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο TSI των 1,4 λίτρων αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής και συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με ένα ημι-αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Η έκδοση βενζίνης των 1,4 λίτρων αποτελεί εκτός των άλλων και την πιο προσιτή, με το A4 Sedan να ξεκινά από τα 31.540 ευρώ (34.240 ευρώ με το S tronic) και το A4 Avant από τα 33.540 ευρώ (36.240 ευρώ με το S tronic), συνυπολογίζοντας και το όφελος απόσυρσης.

Τη βενζινοκίνητη γκάμα του νέου A4 συμπληρώνει ο δίλιτρος TSI κινητήρας απόδοσης 252 ίππων σε μια έκδοση που στα 48.400 ευρώ (50.400 ευρώ για την έκδοση Avant) έχει να προσφέρει τόσο το σύστημα τετρακίνησης quattro όσο και το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic.

Δίλιτροι, ωστόσο, είναι και οι κινητήρες diesel με τους οποίους εφοδιάζεται το νέο Audi A4. Ο μικρότερος σε ισχύ TDI αποδίδει 150 ίππους και 320 Νm ροπής, καταναλώνοντας μόλις 3,8 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται και σε έκδοση 190 ίππων, με την τιμή να διαμορφώνεται στα 38.600 ευρώ στην πρώτη περίπτωση και στα 41.800 ευρώ στη δεύτερη.

auto.in.gr