Η γαλλική φίρμα ετοιμάζει την νέα εκδοχή του επαγγελματικού της μοντέλου η οποία αναμένεται στις αρχές του 2016 προβάλλοντας περισσότερη ευελιξία, ασφάλεια και αποδοτικότητα.

Παρόλο το ελαφρύ καμουφλάζ που καλύπτει το αντίστοιχο δοκιμαστικό πρωτότυπο δεν υπάρχει σαφής εικόνα της νέας αισθητικής του ωστόσο, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα ακολουθήσει τις σύγχρονες επιταγές του σχεδιαστικού κώδικα της Citroen.

Εξίσου δεδομένη είναι η ριζικά διαφορετική σχεδίαση του μπροστινού τμήματος το οποίο «στέκεται» ψηλότερα συμβαδίζοντας με τα αυστηρότερα πρότυπα σε ό,τι αφορά την ασφάλεια πεζών σε ενδεχόμενο ατύχημα. Αντιστοίχως ψηλότερη είναι και η «χάραξη» των παραθύρων.

Επιπλέον, μια προσεκτική παρατήρηση στα επιμέρους χαρακτηριστικά που διαγράφονται κάτω από το καμουφλάζ αποκαλύπτουν μια συνάφεια με τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου Tubik που η Citroen είχε παρουσιάσει πριν τρία χρόνια στην έκθεση της Φρανκφούρτης, προδιαθέτοντας για πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα και LED ημέρας.

Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το νέο Jumpy θα διατεθεί σε περισσότερες εκδόσεις σε σχέση με το παρελθόν του προσθέτοντας στην γκάμα και μια επιβατική.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το επαγγελματικό μοντέλο αναμένεται να αντλήσει από το αναβαθμισμένο οπλοστάσιο της γαλλικής φίρμας, προσφέροντας περισσότερη αποδοτικότητα και ισχύ.

Τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσει ένα ριζικά ανασχεδιασμένο εσωτερικό το οποίο θα προσαρμοστεί στις σύγχρονες απαιτήσεις προσφέροντας περισσότερες επιλογές εξοπλισμού στο πλαίσιο της νέας επιβατικής έκδοσης από την οποία θα προκύψουν διάφορες νέες απαιτήσεις.

AUTOMEDIA