Η πληροφορία για την επαναφορά των διακριτικών R στις επιφάνειες του εμβληματικού sportscar της Porsche κυκλοφορούσε εδώ και αρκετό καιρό στους… διαδρόμους της αυτοκινητοβιομηχανίας και όπως όλα δείχνουν ευσταθεί πλήρως καθώς ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε το πρώτο δείγμα ενός αντίστοιχου δοκιμαστικού πρωτότυπου.

Ωστόσο, αυτή τη φορά η Porsche 911 R δεν θα επιστρέψει ως ένα αγωνιστικό μοντέλο όπως ίσχυε για την αρχετυπική εκδοχή της δεκαετίας του ’60, αλλά με τη φιλοδοξία να ενσαρκώσει το ιδανικό “driver’s car”.

Σε αυτό το πλαίσιο η 911 R αναμένεται να έχει αφετηρία την GT3 με τη διαφορά ότι θα αποχωριστεί την τεράστια αεροτομή, ενώ μια προσεκτική παρατήρηση στο συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο αποκαλύπτει και έναν διαφορετικής σχεδίασης αεροδυναμικό διαχύτη.

Επίσης, προς όφελος μιας πιο σκληροπυρηνικής προσέγγισης, η Porsche αναμένεται να ακολουθήσει μια πολιτική… λιτότητας ως προς το βάρος της 911 R, το οποίο αναμένεται να περιοριστεί.

Τις προδιαγραφές της θα συμπληρώσει ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος από την GT3 με ισχύ 475 ίππων μόνο που στην περίπτωση της R, ο 3,8 λίτρων κινητήρας αναμένεται να συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο αντί του γνωστού PDK.

Σε ό,τι αφορά το χρόνο άφιξής της δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα, ωστόσο το πιθανότερο είναι η Porsche να επιλέξει να λανσάρει την 911 R ως Model Year 2017, σηματοδοτώντας την επέτειο των 50 χρόνων από την πρώτη εκδοχή της. Όπως και να έχει το δεδομένο είναι ότι θα παρουσιαστεί σε μία από τις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτου της επόμενης χρονιάς.

Αυτό που επίσης δεν έχει αποσαφηνιστεί είναι κατά πόσο θα αποτελέσει μια περιορισμένου –εξαρχής- «τιράζ» έκδοση με επετειακό χαρακτήρα ή η παραγωγή θα προσαρμοστεί στην απήχηση.

AUTOMEDIA