Η αποστολή ενός αιτήματος με μοναδικό στοιχείο το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θέλουμε να επικοινωνήσουμε αρκεί για να ανοίξουμε και να διατηρήσουμε ανοικτή την επικοινωνία μας, υποστηρίζει η Facebook Inc. Η εταιρεία που έχει αναπτύξει το μεγαλύτερο δίκτυο ανθρώπων στο Διαδίκτυο προωθεί το δικό της Messenger για την διαχείριση των αιτημάτων αυτών, με τα οποία επιχειρεί να καλύψει την ανάγκη για τηλεφωνικούς αριθμούς.

Η εταιρεία ανακοίνωσε, μέσω Facebook, ότι οι χρήστες του ξεχωριστού προγράμματος επικοινωνίας Messenger -που χρησιμοποιείται με τα στοιχεία εισόδου στο Facebook.com- μπορούν να στέλνουν και να αποδέχονται «αιτήματα μηνυμάτων». Για την αποστολή ενός τέτοιου αιτήματος επικοινωνίας, του λεγόμενου Message Request αρκεί το ονοματεπώνυμο του προσώπου που αναζητείται. Παράλληλα, η εταιρεία θέλει να διαφυλάξει την πλατφόρμα της από τον κίνδυνο βομβαρδισμού από ανεπίκλητα μηνύματα -αυτά για τα οποία δεν εκδήλωσε ποτέ κανείς ρητά το ενδιαφέρον του.

Με μοναδικό στοιχείο το ονοματεπώνυμο θα μπορεί οποιοσδήποτε να στείλει
αίτημα επικοινωνίας μέσω του Messenger. Ο παραλήπτης του αιτήματος θα
μπορεί να αποδεχτεί ή να απορρίψει τα αιτήματα αυτά. Σημαντικό είναι ότι ο ο αποστολέας δεν ενημερώνεται εάν έχει διαβαστεί το αίτημά του.

Παράλληλα, η εταιρεία καταργεί το φάκελο «Άλλα μηνύματα» από την θυρίδα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Facebook που ήταν προσβάσιμος μόνο μέσω Web.

Εάν είστε φίλοι στο Facebook, έχετε αμφότεροι τα στοιχεία επικοινωνίας μεταξύ σας στο τηλέφωνό σας, συγχρονισμένα ή έχετε ήδη ανοίξει συζήτηση, τα νέα μηνύματα από τον αποστολέα αυτό θα οδηγούνται στον φάκελο των εισερχομένων (inbox). Οτιδήποτε άλλο, θα θεωρείται αίτημα επικοινωνίας, πλην των spam που «θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε ανηλεώς», διευκρινίζει η εταιρεία.

In.gr Τεχνολογία