Σημαντικές διαφορές θα παρατηρήσουν οι καταναλωτές στα ράφια των σούπερ μάρκετ, σε σνακς που προτιμούν τα παιδιά, αλλά και σε άλλες επιλογές, όπως αυτή του καφέ.

Έπειτα από σύγκριση τιμών στην αγορά, προκύπτει το συμπέρασμα ότι ο καταναλωτής μπορεί να αποκομίσει σημαντικά κέρδη επί της αξίας των αγορών του, σε επώνυμα προϊόντα, αρκεί να κάνει έξυπνα τις επιλογές του.

Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι εάν ο καταναλωτής επιλέξει από τα Lidl κρουασάν κακάο Champion ή ζελεδάκια Haribo (200γρ.) θα χρειαστεί να καταβάλλει το ποσό των 0,44 ευρώ και 1,65 ευρώ αντίστοιχα. Αντιθέτως, εάν επιλέξει τα ίδια προϊόντα από άλλες αλυσίδες, θα πρέπει να καταβάλλει το ποσό των 0,48 ευρώ και 1,81 ευρώ αντίστοιχα. Συνολικά, η επιλογή των συγκεκριμένων προϊόντων από τα Lild ανέρχεται στα 2,09 ευρώ ενώ ο μέσος όρος της αγοράς στα ίδια προϊόντα, ανέρχεται στα 2,29 ευρώ.

Επίσης, αν ο καταναλωτής επιλέξει να συνοδεύσει το φαγητό των παιδιών με μουστάρδα Hellmann’s, θα καταβάλλει στα Lidl το ποσό των 2,63 ευρώ. Αντιθέτως, η αγορά του ίδιου προϊόντος από ανταγωνιστικές αλυσίδες ανέρχεται στα 2,955 ευρώ. Παράλληλα, η επιλογή δυο λίτρων αραβοσιτελαίου Μινέρβα ανέρχεται στα 4,39 ευρώ από την αλυσίδα Lidl, ενώ η τιμή του στην αγορά ανέρχεται στα 5,635 ευρώ.

Συνολικά, ένα καλάθι με πέντε προϊόντα για επιλογές παιδικών σνακς, αραβοσιτελαίου, αλλά και καφέ Bravo, θα κοστίσει στον καταναλωτή 11,14 ευρώ έναντι 13,105 ευρώ που κοστολογούνται τα ίδια προϊόντα στην αγορά. Συνεπώς, με την διαφορά των 1,965 ευρώ, ο καταναλωτής κερδίζει 200 γρ. ποικιλίας ζελεδάκια Haribo.

in.gr