Το Opel Meriva προσφέρει μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησής του καθώς συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, αυτή την φορά δοκιμάζοντας τις αντοχές του στο υψόμετρο των Αυστριακών Άλπεων.

Όπως είναι σαφές και από της νέες λήψεις, η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου θα υιοθετήσει μια πιο περιπετειώδη εικόνα, εγκαταλείποντας την εικόνα ενός παραδοσιακού MPV.

Έτσι, εκτός από την αύξηση των διαστάσεων του τόσο σε μήκος και πλάτος με θετική επίδραση στον παράγοντα ευρυχωρία, το νέο Meriva αναμένεται να υιοθετήσει μια σειρά σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που να παραπέμπουν περισσότερο σε crossover, με δεδομένη και την απήχηση που απολαμβάνουν οι αντίστοιχες προτάσεις. Αυτό που φαίνεται να λείπει από το παζλ του Opel Meriva είναι οι χαρακτηριστικές Flexdoors καθώς όπως όλα δείχνουν «θυσιάστηκαν» στο όνομα της διαφορετικής σχεδιαστικής λογικής.

Εκτός από τη νέα του σχεδίαση το νέο Meriva θα έχει στη διάθεσή του και μια πλατφόρμα η οποία μάλιστα έχει ήδη κάποιες ενδιαφέρουσες περγαμηνές.

Πρόκειται για την πλατφόρμα που ήδη φιλοξενεί το Peugeot 308, το περσινό «Car of The Year» και η οποία σε μια τροποποιημένη της εκδοχή θα αποτελέσει αφετηρία τόσο για τη νέα γενιά του 3008 όσο και του Opel Meriva τα οποία θα αποτελέσουν καρπό συνεργασίας Αμερικανών και Γάλλων στο πλαίσιο αντίστοιχης συμφωνίας του ομίλου GM με την PSA/Peugeot-Citroen.

Την νέα πλατφόρμα η οποία θα συμβάλλει σε μια συνολική βελτίωση των χαρακτηριστικών του γερμανικού πολυμορφικού μοντέλου, θα πλαισιώσουν νέοι και αποδοτικότεροι κινητήρες με «προέλευση» το Opel Astra οι οποίοι θα μειώσουν το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα αυξάνοντας παράλληλα και την οικονομία καυσίμου.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας με τους Γάλλους, το νέο Opel Meriva αναμένεται να κατασκευάζεται στις ίδιες γραμμές παραγωγής με το Peugeot 3008, στο εργοστάσιο της GM στη Σαραγόσα της Ισπανίας, ξεκινώντας το δεύτερο εξάμηνο του 2016.

AUTOMEDIA